سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: باید ما، مهرداد جماعتی و دراگان اسکوچیچ به یک توافق سه‌جانبه دست پیدا کنیم.

علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد فولاد در فصل نقل و انتقالات گفت: خوشبختانه تا به اینجا بر اساس تفکرات سرمربی بازیکنانی که مدنظر بودند را جذب کردیم. همچنین با توجه به سرمایه‌های خودمان در تیم‌های جوانان وامید و همچنین بازیکنانی که در فولا نوین فعالیت می‌کنند توانستیم تیم خوبی را جمع کنیم و با اضافه شدن دو سه نفر دیگر وضعیت‌مان بسیار خوب خواهد شد.

وی در مورد اینکه تکلیف مهرداد جماعتی و فولاد خوزستان به کجا انجامید گفت: روز گذشته با جماعتی جلسه‌ای برگزار کردم. باید ما، جماعتی و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم در این رابطه به توافق برسیم که به این مسئله امید داریم. جماعتی بازیکن خودمان بوده و از تیم‌های پایه فولاد فعالیتش را آغاز کرده و اکنون کاپیتان ما است. باید یک تعامل سه نفره حاصل شود تا مشکلی به وجود نیاید.

سرپرست باشگاه فولاد در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود باشگاه خواهان این است که جماعتی تست پزشکی بدهد، خاطرنشان کرد: جماعتی مایل است در فولاد بماند و ما هم مایلیم با او تمدید قرارداد کنیم.البته باید تعاملاتی بین ما و او حاصل شود تا سپس این قرارداد را امضا کنیم.

اژدری‌زاده در رابطه با وضعیت نونگ مهاجم اهل کامرون فصل قبل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: زمانی که این بازیکن در پایان لیگ چهاردهم قصد ترک ایران را داشت با او به یک توافق شفاهی رسیدیم. همچنان بر آن توافق پایبندیم واگر نونگ مایل باشد می‌تواند بر اساس همان توافق قبلی به ایران بازگردد.

وی در پاسخ به این سؤال که حسین ابن‌قاسم از سمت خود به عنوان سرپرست کنار رفته و آیا جایگزین او مشخص شده است، گفت: مطمئنا قبل از شروع رسمی مسابقات یک نفر را برای این پست معرفی می‌کنیم اما در حال حاضر کارها به خوبی و بهتر از قبل انجام می‌شود و مشکلی وجود ندارد.

سرپرست باشگاه فولاد در پایان گفت: مطمئنا به دنبال بستن تیم قوی برای دفاع از نام فولاد هستیم و تا جایی که از نظر بودجه و توانی بتوانیم نفرات بسیار خوبی را جذب می‌کنیم تا تیم خوب و قوی برای حضور قدرتمند در مسابقات فصل آینده ببندیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.