کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا از امروز اول جولای به مدت یک ماه باز شد و تیم‌ها در این مدت می‌توانند بازیکنان موردنظر خود را جذب کنند.

به گزارش ایسنا، در اولین ساعت‌های شروع نقل و انتقالات، جکسون مارتینس جانشین مانژوکیچ در آتلتیکومادرید شد و پس از کش و قوس‌های فراوان با ۳۵ میلیون یورو به تیم دیگو سیمئونه پیوست. جکسون در دوران حضورش در پورتو در ۱۳۶ بازی ۹۲ گل زده بود و ۳ بار به عنوان بهترین بازیکن لیگ پرتغال انتخاب شد.

همچنین گفته می‌شود، کایخون مهاجم سابق رئال مادرید نیز در آستانه پیوستن به آتلتیکومادرید قرار دارد.

روبینیو مهاجم سانتوس نیز از این تیم جدا شد و قرار است تیم جدید خود را ظرف چند روز آینده انتخاب کند.

بیشتر رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که آردا توران هافبک ترک آتلتیکومادرید با چلسی پیش قرارداد امضا کرده و ظرف ۷۲ ساعت آینده به تیم مورینیو خواهد پیوست.

باشگاه هلاس ورونا نیز موفق شد فدریکو ویویانی هافبک ۲۳ ساله رم و عضو تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های ایتالیا را به خدمت بگیرد.

قرارداد امبایه نیانگ، با باشگاه میلان ایتالیا نیز تا ژوئن ۲۰۱۹ تمدید شد.

هرنان کرسپو مهاجم سابق فوتبال آرژانتین و سری A نیز هدایت مودنا ایتالیا را بر عهده گرفت.

ناتانیل کلاین دفاع راست انگلیسی که دیروز در تست پزشکی لیورپول شرکت کرده بود، به زودی خبر رسمی انتقال وی با مبلغ ۱۲.۵ میلیون پوند منشر خواهد شد.

انتظار می‌رود تا انتهای این هفته انتقال مورگان اشنیدرلین هافبک دفاعی فرانسوی ساوتهمپتون به منچستر یونایتد با مبلغ ۲۴ میلیون پوند تکمیل شود.

آندره آ رانوکیا مدافع میانی و کاپیتان ۲۷ ساله این تیم نیز با تمدید قرارداد خود تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی در این تیم ماندگار شد.

باشگاه مارسی فرانسه هم موفق به جذب کریم رکیک شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.