کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ستاره فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا از باشگاه‌های زیادی پیشنهاد رسمی دریافت کرده اما در این میان، رئال مادرید چراغ خاموش و مرموز حرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین پیشنهاد رسمی برای ستاره پرحاشیه یووه از سوی رئال مادرید بود و البته اخراج آنچلوتی و تغییر و تحولات زیاد در داخل باشگاه رئال مادرید باعث شد تا این بازیکن به سایر پیشنهادات نیز فکر کند، پس از آن جدی ترین مشتری پوگبا، تیم فوتبال بارسلونا معرفی شد.

تورین این روزها مرکز مذاکرات جدی دو طرف کاتالونیایی و ایتالیایی است و هواداران بارسلونا اطمینان کامل دارند که به زودی برای خرید بلیت مراسم معارفه پوگبا راهی نیوکمپ خواهند شد.

پیشنهاد نجومی منچسترسیتی البته بار دیگر محاسبات را بر هم زده و وکیل این بازیکن قصد دارد، قیمت موکل خود را افزایش دهد. خبرنگاران اسپانیایی بر این باورند که مقصد اصلی پوگبا در این میان رئال مادرید است و مذاکره با بارسلونا و منچسترسیتی تنها در قالب بازارگرمی و گذراندن زمان به ضرر مادرید خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.