رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: حکم پرونده راه‌آهن را در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهیم و وظیفه ابلاغ و اجرای حکم بر عهده کمیته انضباطی است.

علیرضا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اظهار نظر بهروان در خصوص رای کمیته استیناف در مورد پرونده باشگاه راه آهن، مبنی بر اینکه هر اتفاقی رخ دهد، ما تابع قانون هستیم و اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد، باید کتباً به ما اعلام شود و تا به این لحظه حکم کمیته استیناف از فدراسیون فوتبال به دست ما نرسیده گفت: ما حکم را در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهیم و وظیفه ابلاغ و اجرای حکم بر عهده آنهاست.

وی در مورد اینکه منظور کفاشیان از اینکه برای برگزاری بازی پلی‌آف لیگ برتر باید مفاد رای کمیته استیناف را ببینیم چیست، اظهار داشت: ما کلیات رای را اعلام کرده‌ایم و طبیعی است که کفاشیان بخواهد در جریان مفاد رای قرار بگیرد.

رئیس کمیته استیناف در مورد اینکه وکلای باشگاه راه آهن قرار است دادخواستی ظرف ۴۸ ساعت آینده به دیوان عدالت اداری و دادسرای انتظامی قضات ارسال و مراتب اعتراض آن باشگاه را اعلام کنند تاکید کرد: دیوان عدالت اداری به تصمیماتی رسیدگی می‌کند که از کانال مجاری و نهادهای دولتی اتخاذ می‌شود درحالی که فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی است. از نظر قانونی هر شکایتی را می‌توان در دیوان عدالت اداری مطرح کرد و آن فردی که در مرجع رسیدگی در دیوان عدالت اداری است باید تشخیص دهد که صلاحیت رسیدگی ورود به این پرونده را دارد یا نه.

صالحی گفت: در مورد دادسرای انتظامی قضات هم باید بگویم که منظور آنها شکایت از من و یکی از اعضای کمیته استیناف است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.