مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید که دلیل منتفی شدن حضور جواد نکونام در این تیم مسائل مالی نبوده است.

بیت‌الله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در آخرین مذاکراتی که با نکونام داشتیم به نتیجه نرسیدیم و به همین دلیل حضور نکونام در سایپا به کل منتفی شد.

مدیرعامل باشگاه سایپا با تأکید بر به نتیجه نرسیدن مذاکراتش با بازیکن فصل قبل اوساسونا ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که افتاد بعید می‌دانم دیگر جواد نکونام به سایپا بیاید و دیگر با این بازیکن مذاکره‌ای نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل مذاکره بین باشگاه سایپا و نکونام مسائل مالی بوده است، گفت: خیر، این مسئله نبود. برخی مسائل دیگر باعث شد به نتیجه نرسیم که این مسائل قابل گفتن نیست.

رضایی درباره پروسه جذب دروازه‌بان برای سایپا با توجه به احتمال جدایی محمدرضا اخباری، خاطرنشان کرد: قطعاً دروازه‌بان ما خارجی است و اکنون دو گزینه پیش روی ما قرار دارد. یک دروازه‌بان پرتغالی و یک صربستانی مدنظر ما هستند که به احتمال زیاد با یکی از آنها به توافق خواهیم رسید.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص روند نقل‌وانتقالات این باشگاه گفت: بازیکنانی که مدنظر کادرفنی بوده‌اند را جذب کردیم و اگر سه بازیکن دیگر هم جذب کنیم، پرونده نقل‌وانتقالات ما بسته خواهد شد. یک دروازه‌بان، یک مدافع میانی و یک هافبک می‌خواهیم که تا چند روز آینده تکلیف آنها نیز مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.