مدیرعامل باشگاه پیکان درباره گزینه سرمربیگری این تیم گفت: هنوز تصمیم قطعی در این خصوص نگرفته‌ایم و باید در جلسه هیئت مدیره تصمیم‌گیری کنیم.

محمود شیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اعلام رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار پیکان و راه‌آهن، اظهار داشت: خوشبختانه بعد از یک کار کارشناسی و زمانی که کمیته استیناف برای این پرونده گذاشت، رأی عادلانه اعلام شد.

وی افزود: می‌دانم کمیته استیناف در صادر کردن این رأی تعجیل نکرد و با کارشناسان مختلفی صحبت کرده بود تا حق به حق‌دار برسد. ما می‌دانستیم حق با باشگاه پیکان است، چراکه مدارک و مستندات مبنی بر تخلف باشگاه راه‌آهن مستدل بود. باعث خوشحالی جامعه فوتبال است که نهادی مانند کمیته استیناف را به عنوان پشتوانه خود دارد.

مدیرعامل باشگاه پیکان تأکید کرد: این رأی باعث خوشحالی ما شد و از همین‌رو به دنبال این هستیم کمربند خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ فصل آینده، محکم ببندیم. دیگر نمی‌خواهیم درگیر حواشی شویم و باید تیمی قدرتمند را ببندیم.

شیعی درباره اینکه گویا این بار بحث کشوی جادویی فدراسیون فوتبال هم خبری نبود و رأی بلافاصله اعلام شد، گفت: واقعاً چنین مسائلی نبود و باید تشکری هم از علیرضا اسدی بکنم که نشان داد به دنبال حق است. از مجموعه فدراسیون فوتبال هم که به دنبال حق بودند و از دل این فدراسیون رأی کمیته استیناف خارج شد، تشکر می‌کنم.

وی درباره اینکه تکلیف وضعیت فصل آینده پیکان چه خواهد شد، عنوان کرد: قرار است فردا یا روز چهارشنبه جلسه هیئت مدیره باشگاه را برگزار کنیم و بعد از تصمیم‌گیری نهایی بلافاصله کارمان را در نقل‌وانتقالات آغاز خواهیم کرد. ابتدا باید سرمربی تیم انتخاب شود و بعد از آن آغاز به کار کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره اینکه آیا علی دایی گزینه سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه است، گفت: تا این لحظه تصمیم نگرفته‌ایم اما از تمام نفراتی که می‌توانند به ما کمک کنند، استفاده خواهیم کرد. علی دایی را هم به گزینه‌ها اضافه کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.