سرمربی استقلال می‌گوید مخالف زدن بنر بوده و به همین علت دستور داده تا بنر در حمایت از مهدی رحمتی جمع آوری شود.

به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین تیمش درباره آمدنش به این تیم گفت: نیاز بود به استقلال بیاییم که آمدیم. راه دشواری پیش‌روی ماست. آمده‌ایم تا این راه را آسان کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از هواداران استقلال معتقدند برخی بازیکنان سال گذشته کم فروشی کرده‌اند و حالا آمده‌اند تا برای مظلومی با تمام وجود بازی کنند گفت: من اعتقاد ندارم که بازیکنی کم فروشی کرده است. هر تیمی که بیشتر تلاش کرده شرایطش بهتر بوده و درنتیجه‌گیری هم موفق‌تر بوده است. ان‌شاءالله که این حرف شما صحیح نیست و کسی کم فروشی نمی کند، بهتر است ما هم کسی را متهم نکنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد بنر نصب شده توسط برخی هواداران استقلال برای مهدی رحمتی غیر حرفه‌ای بوده است عنوان کرد: من مخالف بنر زدن هستم و دیدید که گفتم آن را جمع کنند. تیم من نیاز به این بنرها ندارد. یک کار قشنگ هم اینجا رخ داد و آن این بود که طالب لو به رحمتی خوشامد گفت. امیدوارم باز هم شاهد این کارهای قشنگ در استقلال باشیم. برای خود من عده‌ای می‌خواستند بنر بزنند و شیرینی پخش کنند ولی گفتم که این پول را در جای دیگر مثل کمک به نیازمندان خرج کنند.

مظلومی درباره وضعیت نقل و انتقالات تیمش گفت:‌رحمتی،‌حاج محمدی، انصاری و مجیدی را گرفته‌ایم. دو جای خالی دیگر داریم که تکلیفش احتمالا فردا معلوم می‌شود. از طرفی دیگر به دنبال تمدید قرارداد خسرو حیدری و ابراهیمی هم هستیم. وضعیت یعقوب کریمی هم در گرو پاسخ باشگاه سپاهان است و ما منتظر پاسخ آن‌ها هستیم.

او در پاسخ به سوالی درباره درخواستش از هواداران استقلال بیان کرد: از هواداران می‌خواهم صبور باشند. ما دنبال جوان کردن تیم و آوردن چند باتجربه به تیم هستیم. باید به جوانان استقلال بیشتر بها داده شود و از هواداران می‌خواهم که در این راه صبور باشند و ما را حمایت کنند. اشخاص مهم نیستند بلکه مهم نام و آوازه استقلال است که باید برایش تلاش شود. ما نیاز به آرامش داریم و هواداران باید به ما کمک کنند.

سرمربی استقلال در پایان و در واکنش به سوالی درباره غیبت فروزان درتمرین امروز استقلالی‌ها گفت: به سوالات حاشیه‌ای پاسخ نمی‌دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.