کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن ملی‌پوش ملوان گفت: امیدوارم باشگاه ملوان هر چه زودتر سامان بگیرد.

حسین ماهینی که از امروز در تمرینات تیم ملوان حاضر شد در گفت و گو با فارس صحبت های زیر را انجام داد:

فارس: شرایط ملوان مثل خیلی از تیم‌های دیگر لیگ بلاتکلیف است در این مورد چه نظری داری؟

من در این مدت تمرین‌های اختصاصی داشتم و اخبار ملوان را از طریق رسانه‌ها پیگیری می‌کردم. مسئولان باشگاه قول‌هایی دادند. امیدوارم این قول‌ها هرچه زودتر عملی شود و ملوان سامان پیدا کند زیرا اکنون این تیم قدیمی و پرطرفدار تمریناتش دیر آغاز شده است. هواداران واقعا عاشق ملوان هستند. من هم یک فصل دیگر در ملوان حضور دارم.

فارس: در نیم‌فصل دوم بازی نکردی وضعیت خودت چگونه است.

در نیم‌فصل اول گذشته برای پرسپولیس بازی کردم و در نیم‌فصل دوم به ملوان آمدم که اجازه بازی نداشتم و فقط با ملوان تمرین کردم. با این حال در طول فصل با مربیان تیم ملی و کی‌روش در تماس بودم. ایشان من را برای تیم ملی دعوت کرد اما به دلیل مشکل خروج از کشور نتوانستم برای بازی با ترکمنستان و ازبکستان همراه تیم ملی باشم.

فارس: اکنون مشکل خروج از کشورت حل شده؟

بله با دستوری که صادر شده هم اجازه بازی در لیگ دارم و هم می‌توانم تیم ملی را در بازی‌های آینده مثل بازی با گوام همراهی کنم.

فارس: پرسپولیس هم در بلاتکلیفی است و تمریناتش هنوز جدی آغاز نشده.

امیدوارم پرسپولیس هم هرچه زودتر سامان پیدا کند. مردم و هواداران این باشگاه را دوست دارند.

فارس: در صفحه اینستاگرام خود از مهدی طارمی دفاع کرده بودی ظاهرا او می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود.

من خودم با طارمی صحبت کردم و به او گفتم بهترین تصمیم را بگیرد و گزینه اولش پرسپولیس باشد اما نمی‌دانم دیگر چه پیش آمده. صلاح مملکت خویش را خسروان دانند اما اگر طارمی از پرسپولیس برود این پرسپولیس است که ضرر خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.