مدیربرنامه‌های ایکر کاسیاس تاکید کرد هیچ تماسی از باشگاه رم برای امضای قرارداد نداشته است.

به گزارش ایسنا، مدت زیادی است که خبرهایی درباره حضور داوید دخیا در رئال مادرید منتشر می‌شوند و ایکر کاسیاس که جایگاه خود را به عنوان دروازه‌بان شماره یک و کاپیتان این تیم از دست رفته می‌بیند، در حال صحبت با برخی از باشگاه‌ها برای حضور در آنهاست.

کاسیاس ۳۴ ساله که تا دو سال پیش دروازه‌بان ثابت رئال مادرید بود، پس از آسیب‌دیدگی دچار افت شد تا هم در زمان مربیگری ژوزه مورینیو و هم در دوران کارلو آنچلوتی، دروازه‌بان ثابت رئال نباشد. بدین ترتیب اگر داوید دخیا در تابستان جاری راهی سانتیاگو برنابئو شود، دیگر جایی برای کاسیاس نخواهد ماند.

خبری که دو روز پیش در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده بود حاکی از ابراز علاقه باشگاه رم برای خرید کاسیاس بود. مورگان دی‌سانتیس، دروازه‌بان شماره یک جالوروسی در پایان فصل پیش‌رو بازنشسته خواهد شد و حضور کاسیاس در المپیکو می‌توانست به سود جالوروسی باشد اما کارلو کاتروپیا تمامی حرف‌های مطرح شده در مورد حضور کاسیاس در رم را شایعه خواند. او دراین‌باره گفت: هیچ تماسی نداشته‌ام. پیش‌تر گفته‌ بودم، رم شهر خوبی است و باشگاه رم نیز هواداران متعصب و فوق‌العاده‌ای دارد. پیش‌تر در شهر رم زندگی کرده‌ام و واضح است که این شهر را دوست داشته باشم. این حرف‌های من اما دلیل نمی‌شود که بگویم کاسیاس در حال پیوستن به باشگاه رم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.