دبیرکل فدراسیون در جمع داوران لیگ برتر فوتسال گفت: ما از مشکلات مالی داوران فوتسال آگاهیم و باید به طور ریشه‌ای مشکلات داوری را حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی در مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی داوران لیگ برتر فوتسال گفت: امر داوری موضوع بسیار حساسی است چرا که با تصمیمات داوری سرنوشت یک بازی می‌شود. از همین رو داوران اشخاص بسیار مهمی هستند چرا که وقتی یک داور مراحل مختلف را پشت سر می‌گذارد و در نهایت به مرحله‌ای می‌رسد که برای قضاوت در بازی‌ها انتخاب می‌شود، نشان از تکامل علم قضاوت در زمین و اثبات عدالت محوری آن فرد دارد.

وی ادامه داد: اینکه داوران بخصوص داوران فوتسال مشکلات زیادی دارند بر کسی پوشیده نیست و به این مشکلات واقف هستیم اما مشکلات داوری صرفا مسائل مالی نیست بلکه باید به کمک کمیته و دپارتمان داوری از نظر ساختاری این مشکلات که بخشی از آن مالی و بخش دیگر آن امکانات و حفظ جایگاه داوران است را برطرف کنیم.

دبیرکل فدراسیون در ادامه بیان کرد: اولین قدم در رفع مشکلات رسیدن به تعامل مناسب با یکدیگر است، یعنی به جهت مشکلات مالی شما آگاه شوید و ما هم از درخواست‌های شما مطلع و در جهت رفع آنها قدم برداریم. البته امیدوارم شمال داوران همانند گذشته قضاوت‌های خوب و کم نقصی در لیگ آتی داشته باشید تا در آینده نزدیک مشکلات را به کم همدیگر رفع کنیم.

اسدی در پایان تاکید کرد: داوران فوتسال علی‌رغم مشکلات و معوقات مالی که دارند از اهمیت زیادی برای فدراسیون برخوردار هستند به همین دلیل به زودی نشستی را با حضور رئیس کمیته داوران، رئیس کمیته فوتسال و سه نماینده از شما داوران فوتسال برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم کار کارشناسی را برای برطرف کردن مشکلات بطور ریشه‌ای انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.