سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید مشکلات این باشگاه را نمی‌توان کتمان کرد ولی هنوز نامه‌ای برای کسر امتیاز به مسئولان پرسپولیس نرسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عبدی در نشست خبری عصر امروز خود در باشگاه پرسپولیس، درباره نامه‌های تهدید آمیز فیفا از سوی بازیکنان طلبکار و احتمال کسر امتیاز برای فصل آینده، اظهار کرد: این قابل کتمان نیست که پرسپولیس مشکلات قراردادی زیادی که از گذشته بوده، دارد و الان هم این مشکلات ادامه دارد ولی هنوز نامه‌ای به باشگاه نرسیده است.

وی افزود: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد که بخواهیم لیگ را با امتیاز کمتر شروع کنیم. همیشه وقتی از این پرونده‌های حقوقی باز شود، مسئولان حقوقی خودشان آنرا پیگیری می‌کنند. نباید باشگاه از این مسائل متضرر شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بستن پیش قرارداد با بازیکنان کُروات، تاکید کرد: این موضوع درباره همه بازیکنان صدق می‌‌کند. قطعا باشگاه آلترناتیوهایی دارد که اگر به عقد قرارداد منجر نشود، سراغ گزینه‌های بعدی برویم. این یک قرارداد دو طرفه است و هم باشگاه و هم بازیکن متعهد است. این بازیکنان هم هنوز در حال بحث و گفتگو هستند و امیدوارم که به نتیجه برسند.

عبدی درباره حضور مصطفی قنبرپور در کادر فنی پرسپولیس و اینکه چه تضمینی است قنبرپور بعد از رفتن طاهری در کادر فنی بماند، گفت: این تصمیمی است که علی اکبر طاهری گرفته است. امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود به سود باشگاه باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.