مدافع تیم ملی فوتبال برزیل تاکید کرد ممکن است اتفاق‌های رخ داده در دوره قبلی کوپا آمه‌ریکا تکرار شود و پاراگوئه بار دیگر موفق به حذف برزیل شود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال برزیل با پیروزی دو بر یک مقابل ونزوئلا موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا برسد.

این تیم با سه امتیازی که از این دیدار به دست آورد، شمار امتیازهایش را به ۶ رساند تا به عنوان صدرنشین از گروه C این رقابت‌ها صعود کند. ونزوئلا هم با کسب سه امتیاز از سه بازی در قعر جدول گروه قرار گرفت و حذف شد.

برزیل در دوره پیشین برگزاری رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل پاراگوئه شکست خورد و حذف شد. تیاگو سیلوا پس از آن که مشخص شد سلسائو در یک چهارم نهایی این تورنمنت هم باید به مصاف پاراگوئه برود، نسبت به دیدار مقابل این تیم واکنش نشان داد.

سیلوا که در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه توپ می‌زند، در این زمینه گفت: پاراگوئه حریفی دشوار برای ماست. اگر دوره قبلی کوپا آمه‌ریکا را به یاد داشته باشید، می‌دانید که پاراگوئه به فینال رسید و در مسیرش برزیل را حذف کرد. نمی‌خواهم بگویم اتفاق‌های آن دیدار تکرار خواهند شد اما منطقی است که بخواهیم به دیدار پیشین فکر کنیم و تلاش کنیم بار دیگر شکست نخوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.