مدیرکل حراست وزارت ورزش گفت: برای حضور در مجلس شورای اسلامی باید حتما هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و هر شخصی بخواهد وارد شود باید از قبل آفیش شود اما به خاطر برخی ناهماهنگی‌ها نتوانستیم وارد مجلس شویم.

محمدحسین حمیسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دلایل ممانعت از ورود وی و علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون به مجلس شورای اسلامی برای دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: ممانعت نبود بلکه ناهماهنگی‌هایی بود که موجب شد نتوانیم به مجلس ورود پیدا کنیم. در این مورد بی‌نظمی‌هایی شده بود که البته عوامل آن را نمی‌دانم اما قرار بود بنده به همراه آقای اسدی برای جلسه با کمیسیون فرهنگی به همراه سایر مسئولان فدراسیون به مجلس برویم اما چون آفیش نشده بودیم این امر صورت نگرفت.

وی ادامه داد: برای حضور در مجلس باید حتما هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و از قبل هر شخصی بخواهد وارد شود باید آفیش شود. که چون این موضوع در مورد بنده و دبیرکل فدراسیون صورت نگرفته بود نتوانستیم وارد شویم اما سایر اعضا برای این جلسه به مجلس وارد شدند؛ در این خصوص حتی دفتری که مربوط به آفیش افراد هست را به من نشان دادند که نام من و آقای اسدی در آن قرار نداشت که این موضوع موجب شد تا بدون ورود به مجلس بازگردیم.

حمیسی در پاسخ به این سوال که چه فرد یا افرادی موجب این بی نظمی شده و نام او و اسدی را آفیش نکردند گفت: دقیقا نمی‌دانم اما معمولا فدراسیون فوتبال اسامی را می‌گیرد تا هماهنگی‌های لازم با مجلس به عمل بیاید؛ اما اینکه با کدام قسمت مجلس هماهنگی صورت می‌گیرد تا آنها با امور حفاظت و حراست مجلس هماهنگ کنند را نمی‌دانم با این حال ما صبح اسامی‌مان را برای آفیش شدن دادیم و واقعا نمی‌دانم که چرا این امر محقق نشده است. هرچند که دوستان گفتند ما این کار را  انجام دادیم.

مدیرکل حراست فدراسیون فوتبال در مورد برخورد با فساد در فوتبال گفت: هم وزارت ورزش و هم فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان بالادستی میانی و ارشد این دو نهاد همگی در برخورد با فساد در فوتبال اتفاق نظر دارند و تا جایی که قانون به ما  اجازه می‌دهد به این مسائل ورود پیدا می‌کنیم. اما صرف ادعا و حرف نمی‌شود هر موضوعی را پیگیری کرد و حتما باید سند محکمه پسند در این خصوص وجود داشته باشد.

وی افزود: جالب است که جدیدا برخی افراد می‌گویند دوستان زرنگ شده‌اند و ردپا از خود باقی نمی‌گذارند در این صورت ما هم باید شرایط دیگری را ترتیب بدهیم ، هرچند که پس از هماهنگی با فدراسیون فوتبال قرار شده است در نحوه مسابقات و برنامه‌ریزی برای آنها حتی جلوی احتمال هر نوع فسادی در فوتبال را بگیریم.

حمیسی گفت: در حال حاضر حوزه داوری حوزه پاکی است اما نمی‌توان ادعا کرد که هیچ تخلفی در آن نیست. در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی هستیم و با تمام مسئولان فدراسیون فوتبال قصد داریم تا برنامه‌ای را اجرا کنیم تا شرایط داوری طوری شود که اگر حتی درصد کمی برای تخلف داوران وجود داشته باشد هم جلویش گرفته شده و چنین پیشنهاداتی در مخیله داوران هم نگنجد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.