سخنگوی جدید باشگاه پرسپولیس گفت: ما با کمبود وقت مواجه هستیم و برای برنامه‌ریزی درست احتیاج به جلسات زیادی داریم.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخابش به عنوان سخنگوی جدید باشگاه پرسپولیس گفت: به هر حال هر فردی نسبت به نقشی که دارد بدنبال کمک کردن است ما هم تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا برای پرسپولیس مفید باشیم و این تصمیم اتخاذ شد که من به عنوان سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس فعالیت کنم.

وی افزود: ما برای دارا بودن یک باشگاه خوب تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا پرسپولیس را به یک باشگاه حرفه ای برسانیم. ما می خواهیم که صحبت های ضد و نقیض دیگر وجود نداشته باشد و همه چیز به صورت شفاف و روشن باشد.

سخنگوی جدید باشگاه پرسپولیس در رابطه با عنوان اعضای جدید هیئت مدیره تصریح کرد : جعفر کاشانی به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد و علی اکبر طاهری هم به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره  فعالیت خواهد کرد. همچنین طاهری سرپرست  باشگاه پرسپولیس با اختیار مدیرعامل است تا او کارها را پیگیری کند.

وی در خصوص سیاست هیئت مدیره در رابطه با جذب بازیکن تصریح کرد: ما امروز تازه اولین جلسه مان را برگزار کردیم و تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا در زمان کمی که داریم سیاستگذاری های صحیح و درست انجام شود. در حال حاضر ما زمان بسیار کمی داریم و به نوعی کمبود زمان یکی از دشمنان اصلی ماست.

عبدی در پایان در خصوص بحث اسپانسرینگ باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: امروز در این خصوص هم در جلسه صحبت شد اما ما به زمان بیشتری برای تصمیم گیری در این مورد نیاز داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.