در جریان هفته نخست و دور دوم مرحله گروهی گوپا آمریکا ۲۰۱۵، بامداد امروز دو دیدار برگزار شد که موجب شد پاراگوئه و آرژانتین، هم‌امتیاز در صدر قرار بگیرند و اروگوئه هم هنوز فزصت صعود به یک‌چهارم را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دور دوم از مرحله گروهی کوپا آمریکا ۲۰۱۵ که دیروز شروع شد، بامداد امروز با دیدارهای گروه دوم ادامه یافت.

از ساعت یک و سی دقیقه بامداد پاراگوئه تیم هشتاد و پنجم جهان مقابل جامائیکا با رتبه شصت و پنجم جهان قرار گرفت. این دیدار که در ورزشگاه رجیونال کالوو و در حضور بیش از ۲۱ هزار نفر برگزار شد، با برتری پاراگوئه‌ای‌ها همراه بود.

پاراگوئه یک - جامائیکا صفر

تک‌گل دیدار را بنیتز ۲۷ ساله در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند.

در این دیدار چهار مارت زرد میان دو تیم تقسیم شد.

از سوی دیگر و در ورزشگاه لاپورتادا دلاسرنا و در حضور بیش از ۱۸ هزار نفر، آرژانتین (رتبه سوم فیفا) برابر اروگوئه (رتبه هشتم فیفا) صاحب عنوان قهرمانی کوپای ۲۰۱۱ قرار گرفت که در نهایت پیروز شد.

آرژانتین یک - اروگوئه صفر

آگوئرو در دقیقه ۵۶ از روی پاس گل زابالتا، برای آرژانتین گل زد.

این بار هم چهار کارت زرد به بازیکنان دو تیم داده شد.

اکنون آرژانتین و پاراگوئه با چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در صدر جدول گروهB قرار دارند و اروگوئه‌ هم با سه امتیاز، سوم است.

بامداد فردا تنها یک دیدار برگزار خواهد شد و آن هم میان برزیل و کلمبیا است که شروع آن، چهار و سی دقیقه بامداد به وقت تهران خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.