عضو سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: اختلافی با وزارت ورزش و جوانان نداشتم و اینکه حالا در این جمع نیستم مهم نیست و مهم موفقیت استقلال است.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص انتخاب اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: در هر صورت زمانی که آقای سجادی مسئولیت امور را برعهده گرفتند گفتند که می‌خواهند اعضای هیأت مدیره را تغییر بدهند، ولی آرزوی من این است که استقلال هرچه سریع‌تر شکل بگیرد و هرچه سریع‌تر تکلیف سرمربی تیم مشخص شود تا فرصت‌های خوب را از دست ندهند.

پورحیدری درخصوص غیبت خود در بین اعضای هیأت مدیره جدید گفت: من نظر خاصی در این مورد ندارم. یک روز بوده‌ام، یک روز نبوده‌ام. دیگران می‌آیند با فکرهای تازه و مطمئناً کمک می‌کنند. کردنوری قبلا خودش مدیر خوبی بوده است و یکی از قدیمی‌ها محسوب می‌شود. مسعود معینی هم یک شخص فنی است و نجف‌نژاد هم کم‌کم کار را یاد گرفته است، البته من بقیه اعضا را نمی‌شناسم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اختلافی با وزارت ورزش و جوانان داشت یا خیر، گفت:‌ اختلافی با وزارتخانه نداشتم و البته این مسئله مهمی هم نیست. نفراتی قبلاً بوده‌اند و تعدادی هم بعداً اضافه خواهند شد. فقط مهم اسم استقلال است که امیدوارم این تیم موفق شود.

پورحیدری درخصوص اینکه حالا نظرش برای اضافه شدن منصوریان به استقالل چیست، گفت: من به باشگاه نفت حق می‌دهم، چون آنها مربی خودشان را می‌خواهند حفظ کنند. نفت جزو ۸ تیم برتر آسیا است، ولی من هم شنیده‌ام که یکی از گزینه‌های استقلال سوریان است. به نظرم نباید تنشی به‌وجود بیاید و با این گزینه‌ها باید به فکر آینده بود. انشاءالله استقلال هرچه سریع‌تر شکل بگیرد و تا آخر هفته تکلیف سرمربی روشن شود که اینقدر فرصت‌ها را از دست ندهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.