سرپرست دپارتمان داوری گفت: در جریان تأیید نشدنم توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال نیستم اما اگر عنایت گزینه اصلی ریاست دپارتمان باشد، انتخاب خوب و مناسبی است.

ابراهیم میرزا بیگی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی تسنیم، در خصوص اینکه پس از معرفی وی توسط کمیته داوران به عنوان سرپرست جدید دپارتمان داوری، دبیر کل فدراسیون فوتبال وی را تایید نکرده، گفت: مدت زیادی بود که اصفهانیان از من می‌خواست مسئولیت دپارتمان داوری را بر عهده بگیرم اما به دلیل مشغله زیاد کاری و دوری راه کرج به تهران و مسائل دیگر نمی‌پذیرفتم که در نهایت اصفهانیان به من گفت حداقل فعلا به عنوان سرپرست دپارتمان این مسئولیت را قبول کنم که من هم پذیرفتم.

وی افزود: پس از آن اصفهانیان گفت که تو را به عنوان رئیس جدید دپارتمان قصد داریم برای تأیید به دبیرکل فدراسیون فوتبال معرفی کنیم که در نهایت این کار هم صورت گرفت اما اینکه آیا به تأیید اسدی رسیده‌ام یا نه دیگر از آن مطلع نیستم، البته در این بین عنوان شد که رئیس دپارتمان باید مدرک تحصیلی لیسانس داشته باشد و اگر هم به این دلیل مورد تأیید قرار نگیرم، ناراحت نمی‌شوم چون شاید آقایان دوست دارند طبق آیین‌نامه عمل کنند و کسی را مسئول دپارتمان کنند که مدرک لیسانس داشته باشد.

سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اگر آن طور که شنیده‌ام عنایت گزینه اصلی ریاست دپارتمان داوری باشد، انتخاب خوب و مناسبی است چون علاوه بر اینکه انسانی خوب و منطقی است از تجربه کافی برای کار در کمیته و دپارتمان داوری برخوردار است ضمن اینکه شناخت خوبی هم از جامعه داوری دارد.

میرزا بیگی تأکید کرد: در مجموع امیدوارم هر فردی که مسئولیت کمیته داوران را بر عهده می‌گیرد برای جامعه داوری مثمر ثمر باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.