تیم فوتبال رسانه ورزش در دیداری که به مناسبت زنده نگه داشتن یاد و خاطره ۱۷۵ شهید غواص برگزار شد، موفق شد تیم ستارگان سینما و موسیقی را از پیش‌رو بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال رسانه ورزش عصر امروز در دیداری که در ورزشگاه پیکان (پیکان‌شهر) برگزار شد با نتیجه ۴ بر ۲ تیم فوتبال ستارگان سینما و موسیقی را شکست داد. این دیدار به مناسبت یادبود ۱۷۵ شهید غواص برگزار شد. در این دیدار بازیکنان دو تیم با اهدای گل‌های قرمز به یادمان پیکر این ۱۷۵ شهید، نسبت به آن ها ادای احترام کردند.

برای تیم فوتبال ستارگان سینما و موسیقی در این دیدار بازیکنان سرشناسی همچون سید مهدی رحمتی، محمد نوری، فرزاد حاتمی، حامد لک و مهرداد میناوند به میدان رفتند. فرهاد جم، سامان گوران، روزبه نعمت‌اللهی، احسان خواجه‌امیری، سعید شیخ‌زاده، شهرام عبدلی، مجید یاسر و ... دیگر بازیکنانی بودند که برای تیم ستارگان سینما و موسیقی پا به توپ شدند.

از چهره‌های سرشناسی که در محل VIP ورزشگاه نظاره‌گر بازی بودند می‌توان به نام‌هایی همچون شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان، بیت‌الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا، حمید استیلی، هاشم ساعدی سخنگوی سابق باشگاه استقلال، محسن صالح‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدزاده رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و بهنام ابوالقاسم پور اشاره کرد.

رسانه ورزش عادل فردوسی پور را به دلیل مصدومیت همراه نداشت، هرچند او از کنار زمین شاهد پیروزی تیمش بود.

برای تیم ستارگان سینما و موسیقی در این دیدار فرزاد حاتمی و محمد نوری گلزنی کردند و گل‌های تیم فوتبال رسانه ورزش را نیز پیام پارسایی، رضا ترابیان و نیما علیپور (۲ گل) به ثمر رساندند تا این دیدار در نهایت با برتری ۴ بر ۲ تیم فوتبال رسانه ورزش به پایان برسد.

قضاوت این دیدار را مسعود مرادی، داور بازنشسته بین المللی فوتبال ایران بر عهده داشت. از جمله حواشی برگزاری این دیدار حضور ۵۰ نفره تماشاچیان در ورزشگاه بود، در حالی که حدود ۱۰ نفر از این علاقه مندان بانوان بودند.

باشگاه پیکان میزبان برگزاری این دیدار بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.