کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: در این فصل برخی از بازیکنان پرسپولیس را نمی‌شناختم.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کلاس مربیگری حرفه‌ای گفت: کلاس در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و مدرسان این کلاس تجربیات و دانش خود را به ما منتقل می‌کنند. علم بدنسازی در دنیا  علمی بسیار پیشرفته است و ما به آن علم نزدیک می‌شویم. به دانسته‌هایمان اضافه شد، البته کلاس بسیار فشرده و سخت است و در ۱۰ روز یک دوره سنگین بدنسازی را آموزش می‌بینیم.

وی ادامه داد: از ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۸ و ۳۰ دقیقه شب تمرین می‌کنیم و در این زمان درس‌ها را می‌خوانیم و تکالیف تئوری و عملی‌مان را انجام می‌دهیم. کار بسیار سخت است، تجربیات‌مان زیاد می‌شود. فوتبال الان بر علم بدنسازی استوار است و بازیکنان باید بدن‌های آماده‌ای داشته باشند. دست فدراسیون درد نکند که چنین کلاسی را برگزاری کرد. بهترین مربیان در این کلاس حضور دارند.

پیوس درمورد اینکه از فشردگی مباحث و کلاس گلایه دارد، گفت: فراگیری این حجم درس در ۱۰ روز کار بسیار دشواری است.

مهاجم اسبق پرسپولیس درمورد شرایط این باشگاه گفت: پرسپولیس اکنون صاحب ندارد. نه مدیرعامل دارد و نه مالکش مشخص است. زمانی یک پرسپولیس بود و صندوق عقب ماشین علی پروین. با این حال همان زمان به هر حریف ۴ گل می‌زدیم. آن زمان پرسپولیس عالی بود.

پیوس درمورد اینکه او و بسیاری از پیشکسوتان فوتبال هم اکنون محبوب‌تر از بازیکنان امروزی فوتبال هستند، گفت: بازیکنان قدیم مردم‌دار بودند. حجب و حیا داشتند و احترام بزرگ‌تر را حفظ می‌کردند و مردم هم به ما همیشه لطف دارند. وقتی حجب و حیا بین بازیکنان و مدیرعامل نباشد شرایط فوتبال همین گونه پیش می‌رود.

وی ادامه داد: مردم خیلی از بازیکنان امروزی را نمی‌شناسند. خود من در این فصل برخی از بازیکنان پرسپولیس را نمی‌شناختم. پرسپولیس را اکنون باید به دست پیشکسوتان بدهند دست آدم‌های فوتبالی. ما چون رک و راست هستیم مدیران عامل خیلی از ما خوششان نمی‌آید، به همین خاطر هم هیچگاه تیم را به ما نمی‌دهند.

پیوس درمورد اینکه پرسپولیس فصل گذشته ۳ سرمربی عوض کرد، گفت: ۳ سرمربی عوض کرد و چند مدیرعامل. هیچ جای دنیا چنین شرایطی را نمی‌بینید. مدیریت در باشگاه ثبات ندارد. با این شرایط تماشاگران پرسپولیس هم کم می‌شوند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس فصل آینده شرایطش مطلوب خواهد شد یا نه، گفت: با شرایط کنونی نه. پرسپولیس نه مدیرعامل دارد نه کمیته فنی، نه کمیته انضباطی. پرسپولیس اکنون خودجوش است و خودش تصمیم می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.