تیم فوتسال ماهان تندیس قم در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال به دلیل وضعیت مبهم حامی خود در شرایط نابسامانی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، فصل جدید لیگ برتر فوتسال در حالی به زودی آغاز می‌شود که وضعیت تیم فوتسال ماهان تندیس قم در فصل جدید نامشخص است.

مدتی از انصراف امیر جلالی رئیس هیئت‌مدیره ماهان تندیس از تیمداری می‌گذرد و هنوز مشخص نیست نماینده فوتسال قم در لیگ برتر فوتسال از سوی چه کسی پشتیبانی می‌شود و آینده این تیم چه شرایطی دارد.

ابوالقاسم عروجی بازیکن ملی‌پوش ماهان تندیس راهی تاسیسات دریایی شده تا زیر نظر وحید شمسایی در جام باشگاه‌های آسیا بازی کند و علیرضا وفایی نیز احتمالاً به‌زودی راهی یکی از دو تیم تاسیسات دریایی تهران یا گیتی پسند اصفهان می‌شود.

علاوه بر این ۲ بازیکن که شاه‌ماهی های ماهان تندیس محسوب می‌شوند چند بازیکن دیگر ماهان تندیس نیز در خطر جدایی از ماهان قرار دارند در حالی که جدایی این بازیکنان می‌تواند نماینده قم در لیگ برتر فوتسال را با مشکلات بیشتری روبرو کند.

به نظر می‌رسد عدم استفاده از فرصت آماده‌سازی پیش فصل و نیز بازه نقل و انتقالات، داستانی تکراری برای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال است و همیشه نمایندگان قم در آستانه آغاز لیگ اقدام به آماده‌سازی برای حضور در لیگ برتر کرده‌اند و این داستان امسال نیز ادامه دارد.

خروج ماهان تندیس از تیمداری در لیگ برتر فوتسال به معنای ورود یک بخش خصوصی دیگر برای حضور در این عرصه است اما تلاش برای حضور بخش خصوصی جدید در فوتسال، هنوز با موفقیتی همراه نبوده یا هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد ماهان تندیس یا هر نام دیگری که می‌توان بر روی نماینده قم در لیگ برتر فوتسال گذاشت، در حال از دست دادن زمان برای آماده سازی خود و حضور فعال در نقل و انتقالات است.

چنین شرایطی در صورت ادامه می‌تواند به کوچ ستاره‌ها از ماهان تندیس و خالی شدن ماهان از بازیکنان باتجربه و نیز، عدم توانایی ماهان در جذب بازیکنان توانمند در فرصت باقی مانده منجر شود.

ماهان تندیس که فصل گذشته، روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت پیش از آغاز فصل در حالی که به نظر می‌رسید آماده سومین حضور خود در این رقابت‌ها می‌شود از تیمداری منصرف شد.

این در حالی است که ماهان تندیس هیئت مدیره جدید خود را نیز تشکیل داده بود و بر اساس طرح اولیه، قرار بر این بود که ناصر شریفی مدیر عامل ماهان تندیس به عنوان عضو هیئت مدیره با هر سمتی به جز مدیر عاملی و سرپرستی فعالیت کند.

تغییرات بنیادین مدیریتی در ماهان تندیس در نهایت کار را به جایی رساند که امیر جلالی، جدایی از فوتسال را به دست و پنجه نرم کردن با حواشی احتمالی ترجیح داد و ماهان تندیس به صورت خودکار به اداره کل ورزش و جوانان قم بازگردانده شد.

باید دید اداره کل ورزش و جوانان قم در فرصت باقی مانده می‌تواند حامی مناسبی برای حضور نماینده قم در لیگ برتر فوتسال بیابد یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.