کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته آینده برای قرعه کشی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا و نظارت روی امکانات میزبانی به ایران می آیند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌‌های آسیای هفته آینده در اصفهان قرعه کشی خواهد شد و قرار است که تعدادی از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مراسم حضور داشته باشند. آنها به همین منظور سفری به اصفهان خواهند داشت.

همچنین این نمایندگان روی امکانات میزبانی سالن نقش جهان نظارت می کنند. این در حالی است که درخواستهای AFC برای حل مشکلات سالن نقش جهان به کندی پیش می‌رود و این مسئله نارضایتی رئیس فدراسیون فوتبال را هم در پی داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.