کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بانوی‌پیر قصد دارد قرارداد یکی از تأثیرگذارترین بازیکنانش در این فصل را که مسبب صعود یووه به فینال لیگ قهرمانان شد، تمدید کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ایتالیایی از تمایل باشگاه یوونتوس برای تمدید قرارداد آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی این تیم تا سال ۲۰۲۰ خبر داده‌اند.

موراتا در موفقیت‌های این فصل یوونتوس از جمله قهرمانی‌اش در سری A و جام حذفی ایتالیا نقشی پررنگ ایفا و ۱۴ گل هم به نام خود ثبت کرده است. او همچنین با گل‌هایی که در هر دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به رئال مادرید زد سهمی ویژه در صعود بانوی پیر به فینال لیگ قهرمانان اروپا داشت. به همین دلیل مسئولان باشگاه یوونتوس می‌خواهند پاداش او را با تمدید و ارتقای قراردادش بدهند.

موراتا تابستان سال گذشته پس از آنکه از نیمکت‌نشینی‌های پی‌درپی در رئال مادرید خسته شد، به یوونتوس پیوست اما در قرارداد او بندی گنجانده شده است که به رئال مادرید اجازه می‌دهد در سال ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ با قراردادی ۳۰ میلیون یورویی مهاجم پیشین خود را از بانوی پیر پس بگیرد.

در همین حال نشریه توتواسپورت اعلام کرده است که مدیران یوونتوس با نمایندگان موراتا ملاقات و به آنها پیشنهاد قراردادی که به این بازیکن اسپانیایی سالانه ۳.۲ میلیون یورو با امکان افزایش آن به چهار میلیون یورو می‌دهد، ارائه کرده‌اند. قراردادی که یووه قصد دارد با موراتای ۲۲ ساله ببندد او را تا سال ۲۰۲۰ به بانوی‌پیر متعهد خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.