مدافع جوان تیم ملی می‌گوید کی‌روش برخلاف اظهارنظرها، بازیکنان جوان را زیر نظر دارد و به تیم ملی هم دعوت می‌کند.

میلاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش در لیست نهایی کی‌روش گفت: علی‌رغم مشکلات زیاد راه‌آهن در فصل گذشته تلاش زیادی برای حفظ این تیم انجام دادیم. از طرفی بازی‌های من هم از سوی کی‌روش دیده شد و او هم با دعوت از من به تیم ملی پاداش یک فصل خوب در لیگ برتر را به من داد.

مدافع چپ‌پای تیم ملی درباره رقبای خود برای حضور در ترکیب اصلی خطرنشان کرد: تمام بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند قابل احترام هستند و به چشم رقیب به آنها نگاه نمی‌کنم. با بازی در کنار تک‌تک بازیکنان حاضر در تیم ملی تجربه کسب می‌کنم.

وی حضور بازیکنان جوان در تیم ملی را جواب کی‌روش به منتقدانش دانست و افزود: کی‌روش نشان داد که توجه زیادی به جوانان دارد و هر موقع که آماده باشند به تیم ملی دعوت می شوند. او در تمرین‌ها هم با وسواس خاصی عملکرد ما را زیر نظر دارد و کوچترین اشتباهات را گوشزد می‌کند.

بازیکن راه‌آهن با بیان این که تمرینات کی‌روش با سایر مربیان متفاوت است، اظهار کرد: در این مدت از تمرین‌های او استفاده زیادی کردم. تمرین‌های کی‌روش بین‌المللی است و در تمرین‌ها به آنها انگیزه می‌دهد. بازی کردن در کنار بازیکنانی مانند تیموریان، حیدری و بیک‌زاده باعث افتخار است و هر موقعی هم که اشتباه می‌کنیم با آرامش برخورد می‌کنند.

محمدی با بیان این که امسال، سال نخست حضورش در لیگ برتر بود، تاکید کرد: استیلی و فرهاد کاظمی زحمت زیادی برای پیشرفت من کشیدند و از آنها تشکر می‌کنم. در این فصل به همراه سایر بازیکنان تلاش زیادی کردیم تا تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم که به این مهم هم رسیدیم.

بازیکن تیم ملی گفت: یک فصل دیگر با راه‌آهن قرارداد دارم اما از چند باشگاه مختلف پیشنهادهایی را گرفته‌ام که امیدوارم مسئولان باشگاه بهترین تصمیم را بگیرند. حضور در اروپا یکی از هدف‌های من است و می‌خواهم در تیم‌های مطرح هم بازی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.