مهاجم برزیلی پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کرده حاضر به فسخ قرارداد فصل آینده‌اش نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ژوزه تادو، مهاجم برزیلی پرسپولیس حاضر نیست قرارداد باقیمانده خود را با این باشگاه فسخ کند. این مهاجم برزیلی که در تعطیلات نیم‌فصل به پرسپولیس آمد برای فصل آینده جایی در لیست برانکو ایوانکوویچ ندارد و این موضوع را نیز قبل از سفر به برزیل به وی اطلاع داده‌اند.

قراداد تادو با باشگاه پرسپولیس یک سال و نیمه امضا کرده است که یک فصل از آن باقی مانده و چنانچه باشگاه پرسپولیس بخواهد این قرارداد را فسخ کند باید حق‌وحقوق او را پرداخت کند. رقم قراداد تادو برای نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم ۴۵۰ میلیون تومان بود اما برای فصل آینده ۲۱۲ هزار دلار است. با توجه به این رقم بالا طبیعی است که تادو تمایلی برای فسخ قرارداد نداشته باشد.

مدیربرنامه‌های تادو در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با تأیید این مسئله اظهار داشت: تادو قبل از رفتنش به خوبی متوجه این بود که فصل آینده جایی در پرسپولیس ندارد و به من اختیار تام داد تا برای قرارداد باقیمانده‌اش با باشگاه پرسپولیس با مسئولان این باشگاه به توافق برسم. به هر حال باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند یک طرفه قرارداد تادو را فسخ کند، چرا که در این صورت با شکایت این بازیکن به فیفا مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: من از سوی تادو مأموریت دارم برای فسخ قرارداد او با باشگاه پرسپولیس توافق کنم. چنانچه باشگاه پرسپولیس حاضر باشد غیر از تسویه حساب مالی بابت قرارداد نیم‌فصل گذشته، مبلغی از قرارداد ۲۱۲ هزار دلاری فصل آینده را به وی پرداخت کند آن وقت این قرارداد قابل فسخ خواهد بود. ما امیدواریم که این قضیه ختم به خیر شود تا مجبور نشویم به فیفا شکایت کنیم که در آن صورت باشگاه پرسپولیس باید کل قرارداد فصل آینده تادو را به اضافه جریمه‌ای که فیفا در نظر می‌گیرد، پرداخت کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )