کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما باتجربه بوده و اسیرحاشیه‌های احتمالی در کرمان نخواهند شد اما امیدوارم داور روز خوبی را داشته و برنده اصلی بازی او باشد.

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار برگشت پلی‌آف لیگ برتر بین تیم‌های مس کرمان و استقلال خوزستان، گفت: درست است که دیدار رفت پلی‌آف را بردیم اما در بازی برگشت کار سختی را پیش رو داریم و باید با تمرکز بالا به مصاف مس برویم و اسیر حاشیه‌های احتمالی که برای ما ایجاد می‌شود، نشویم تا هر آنچه را که در لیگ نتوانستیم به دست آوریم در این بازی کسب کرده و سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی افزود: مطمئن باشید در بازی برگشت هم مانند بازی رفت هجومی بازی می‌کنیم، چون اگر بسته بازی کردن و ضدفوتبال را بلد بودیم کارمان در لیگ برتر به پلی‌آف نمی‌کشید. البته اینکه در بازی برگشت گل نخوردیم می‌تواند یک امتیاز بسیار تأثیرگذار برای بقای ما در لیگ برتر باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد مصدومان تیمش اظهار داشت: متأسفانه محمدرضا مهدوی و پرویز کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

ویسی در پاسخ به این پرسش که «نگران نیستید در بازی برگشت گرفتار حاشیه‌های احتمالی شوید؟»، خاطر نشان کرد: نگران این موضوع نیستم، چون بازیکنان ما با تجربه بوده و اسیر حاشیه‌های احتمالی نخواهند شد اما امیدوارم داور روز خوبی را در کرمان داشته و در واقع برنده اصلی بازی، داور باشد.

این مربی جوان در خصوص حمایت مسئولان باشگاه استقلال خوزستان برای ادامه همکاری با او در فصل آینده تأکید کرد: من باید یک تشکر ویژه از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه داشته باشم که تحت هر شرایطی از کادرفنی حمایت کردند. به هر حال از اینکه کار ما به پلی‌آف کشیده شد، شرمنده هواداران و مسئولان باشگاه هستیم اما مطمئن باشید که ۱۰۰ درصد در لیگ برتر می‌مانیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: استقلال خوزستان تیم نوپایی است که توانسته دو فصل خود را در لیگ برتر حفظ کند. تیم ما در این دو فصل تجربیات بسیار خوبی را به دست آورده است و باید برای سال سوم برنامه‌ریزی بهتری صورت گیرد تا هدفش فقط ماندن در لیگ برتر نباشد. من در استقلال خوزستان خیلی راحت هستم و تمایل دارم که بازهم به همکاری خود با این باشگاه ادامه دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.