اولین دوره استعدادیابی فوتسال با مرکزیت ماهشهر برگزار و در پایان این دوره سه روزه ۱۵ بازیکن و استعداد برتر گلچین شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره استعدادیابی فوتسالیست‌های جوان از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد و تا روز جمعه طول کشید. در این دوره که در ماهشهر برگزار شد، ۱۰۰ استعداد جوان از استانهای خوزستان، ایلام و بوشهر حضور  داشتند که در نهایت ۱۵ نفر گزینش شدند.

سید محمد ناظم الشریعه مسئول این دوره از استعدادیابی با رضایت صد درصدی از برگزاری اولین دوره، به خبرنگار مهر گفت: ما دنبال بازیکنان متولد ۱۳۷۴ به بعد بودیم ولی باور کنید آنقدر استعداد در این استانها وجود دارد که ما توانستیم بیشتر بازیکنان را از متولدان ۷۷-۱۳۷۶ انتخاب کنیم. بعضی از بازیکنان به حدی خوب هستند که می توانند بعد از سه ماه تمرین، در تیم فوتسال امید ایران بازی کنند.

وی افزود: استقبال مسئولان ماهشهر از این دوره استعدادیابی بی نظیر بود و واقعا مرا شگفت زده کرد. باید از فرماندار ماهشهر و مدیرعامل باشگاه استقلال ماهشهر به علاوه آقای علاسوند مسئول استعدادیابی ما در این شهر تشکر کنم. آنها از هیچ کمکی برای بهتر برگزار شدن این دوره دریغ نکردند.

این استعدادیابی به منظور انتخاب بازیکنان برتر برای تیم فوتسال امید ایران است. این تیم باید سال ۲۰۱۷ در مسابقات فوتسال امیدهای آسیا شرکت کند.

به گفته ناظم الشریعه، این استعدادیابی در ۱۰ مرکز در سراسر کشور برگزار می شود و دوره بعدی این استعدادیابی در بندرعباس خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.