مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فرقی نمی‌کند که در تیم ملی در پست دفاع بازی کنم یا هافبک.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی درباره اینکه هم در تیم امید حضور دارد و هم اینکه به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است و چه تفاوتی میان تمرینات این دو تیم وجود دارد، گفت: در همه کشورها تیم امید کانالی است برای رسیدن به تیم ملی بزرگسالان و همه بازیکنان باید از این کانال عبور کنند. اینکه کی‌روش ۱۱ بازیکن از تیم امید را به تیم بزرگسالان دعوت کرده است مشخص می‌کند که او به خوبی تیم امید را زیر نظر دارد. باید بگویم بازیکنان دیگری هم هستند که می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند اما مطمئناً دعوت آنها دیر و زود دارد اما سوخت و سوز نخواهد داشت.

وی افزود: در خصوص تمرینات تیم‌های امید و بزرگسالان باید بگویم تمرینات هر دو تیم به روز است، چون محمد خاکپور هم تمرینات به روزی به ما می‌داد. می‌توان گفت این تمرینات قابل مقایسه است و ما در تیم امید و بزرگسالان تفاوت زیادی در تمرینات نداریم. باید از کی‌روش تشکر کنم که ما را به تیم ملی دعوت کرده و او با دعوت جدیدی که از بازیکنان داشت نشان داد جدا از اینکه تیم امید را زیر نظر دارد لیگ را هم به خوبی زیر نظر گرفته است چرا که بازیکنان جوان زیادی به تیم ملی دعوت شدند و اکنون یک رقابت بسیار صمیمی در تیم ملی وجود دارد. 

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه در تیم باشگاهی صبای قم در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند اما در تیم امید و در تمرینات تیم ملی بزرگسالان نقش مدافع را ایفا کرده است، گفت: قبل از اینکه به پست هافبک دفاعی بروم، یک دفاع وسط بودم اما باید بگویم در تیم ملی در هر پستی که بازی کنیم هیچ تفاوتی ندارد. بازیکن باید تلاش کند تا بهترین شرایط را داشته باشد. من در صبا هافبک دفاعی هستم اما در تیم امید به عنوان مدافع میانی کار کردم. همانطور که گفتم فرقی ندارد چه در تیم امید و چه در تیم بزرگسالان در چه پستی حضور داشته باشم. برای خدمت به کشورم باید بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم.

چشمی درباره مشکلات کادرفنی تیم امید و همچنین این مسئله که گفته شده بود خاکپور مدرک A آسیا را ندارد و به همین دلیل دیگر نمی‌تواند در تیم امید حضور داشته باشد، گفت: در جریان این موضوع نیستم. مطمئناً موضوع مدرک مربیگری با یک تأییدیه حل خواهد شد. فکر نمی‌کنم اکنون بیشترین دغدغه کادر فنی تیم امید مشکل قراردادهای آنها باشد. به نظر من اکنون زمانی است که باید همه کمک کنیم و دست به دست هم دهیم تا تیم المپیک بعد از ۴۰ سال به این مسابقات برود. اگر این کار انجام شود و ما به المپیک صعود کنیم مطمئنا مردم از صعود به جام جهانی هم خوشحال‌تر خواهند شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )