مدافع تیم ملی فوتبال گفت: اینکه کی‌روش از بازیکنان جوان و امید دعوت کرده نشان می‌دهد او لیگ را زیر نظر داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روزبه چشمی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: در همه کشورها بازیکنان از تیم امید به بزرگسال دعوت می‌شوند و در تیم ملی ما هم یازده نفر از تیم امید دعوت شدند که به نظرم باز هم می‌توانستند بازیکنان دیگری حضور داشته باشند.

وی در خصوص تفاوت تمرینات کی‌روش با خاکپور گفت: تمرینات هر دو مربی به روز است و در مجموع عملکرد آنها خوب و قابل مقایسه است. اینکه کی‌روش از بازیکنان امید و جوانان دعوت کرده نشان می‌دهد لیگ را زیر نظر داشته و به خوبی بازی‌‌ها را دیده است.

چشمی در خصوص پستی که در بازی می‌کند، گفت: من در تیم باشگاهی خودم به عنوان هافبک دفاعی فعالیت می‌کنم اما در تیم امید و بزرگسال به عنوان مدافع بازی خواهم کرد. البته در تیم ملی هر جایی که باشم با قدرت تمام تلاش خودم را انجام خواهم داد.

این بازیکن در خصوص مدرک خاکپور که با مشکل روبه‌رو شده، گفت: زیاد در جریان این موضوع نیستم. من شنیده‌ام تنها دغدغه کادر فنی قرارداد مربیان است و مشکل مدرک حل می‌شود. چشم همه مردم به این تیم است و امیدوارم بعد از ۴۴ سال بتوانیم راهی المپیک شویم که در این صورت مردم از صعود به جام جهانی خوشحال‌تر خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.