کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سریع‌ترین دونده جهان عنوان قهرمانی رقابت‌های دوومیدانی اوستراوا در جمهوری چک را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، "یوسین بولت" ستاره جامائیکایی دوی سرعت با غلبه بر شرایط نامساعد جوی، بارش باران و هوای سرد توانست بهترین رکورد ۲۰۰ متر امسال خود را به ثبت برساند و قهرمان مسابقات "اوستراوا" جمهوری چک شود.

قهرمان ۲۸ ساله رقابت‌های جهانی و بازی‌های المپیک در "اوستراوا" در شرق جمهوری چک توانست زمان ۲۰.۱۳ ثانیه را به دست آورد که تقریباً یک ثانیه از رکورد جهانی خودش در این ماده (۱۹.۱۹ ثانیه) که در سال ۲۰۰۹ بر جای گذاشت، بیشتر است.

"بولت" در تنها رقابت ۲۰۰ متری که امسال شرکت کرده بود، در ماه آوریل در کینگستون جامائیکا زمان ۲۰.۲۰ ثانیه را به ثبت رساند. وی که ۶ مدال طلای المپیک و هشت مدال طلای مسابقات جهانی را در ویترین افتخارات خود می‌بیند و رکورد دوهای ۱۰۰ و ۲۰۰ متر جهان در اختیار او است، امیدوار به کسب سه‌گانه طلایی خود در رقابت‌های جهانی پکن در ماه آگوست می‌باشد. بولت پس از آن در رقابت‌های لیگ الماس در نیویورک و پاریس شرکت خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.