کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

برنده مزایده چهارم سرخابی‌ها قرار است عصر امروز ساعت ۱۵ در سازمان خصوصی‌سازی اعلام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برنده چهارمین مزایده سرخابی‌ها قرار بود روز دوشنبه ۴ خردادماه اعلام شود اما در لحظات پایانی این مزایده لغو شد و دلیل آن هم عدم امضای ۳ وزیر اعلام شد.

سیدجعفر سبحانی، مشاور رئیس خصوصی‌سازی در مورد زمان اعلام برنده مزایده چهارم به خبرنگار فارس تصریح کرد: عصر امروز و و ساعت ۱۵ در نشستی برنده مزایده چهارم سرخابی‌ها اعلام می‌شود که به نظر ما شانس پرسپولیس بیشتر از استقلال است چرا که این باشگاه ۳ متقاضی دارد و بعید به نظر می‌رسد که هر ۳ متقاضی اهلیتشان رد شود.

شرکت استیل‌آذین ایرانیان، بهنام پیش‌رو کیش و نیوان ابتکار متقاضی خرید سهام پرسپولیس هستند و شرکت سرمایه‌گذاری سمند نیز برای خرید استقلال پیشنهاد داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.