هافبک پیشین آبی‌پوشان لندنی بر این باور است که رقابت برای قهرمانی چند فصل آینده لیگ برتر هم همانند امسال بین دو تیم چلسی و منچسترسیتی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد که پس از پایان قرارداد قرضی یکساله‌اش با منچسترسیتی به تیم نیویورک‌سیتی بازخواهد گشت و فوتبالش را در MLS دنبال خواهد کرد، در مقایسه باشگاه پیشین خود با تیمی که فصل اخیر برای آن بازی کرد، گفت: چلسی و منچسترسیتی شباهت زیادی به هم دارند و فکر می‌کنم در چند سال آینده نیز رقابت نزدیکی با هم برای قهرمانی در لیگ برتر داشته باشند. امیدوارم این دو تیم در رقابت‌های اروپایی هم این درخشش را داشته باشند، چون زیرساخت‌های لازم را دارند. با توجه به امکاناتی که دو باشگاه چلسی و منچسترسیتی در زمینه زمین‌های تمرینی، آکادمی، بازیکنان و ... دارند، به آینده امیدوارند.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در ادامه تأکید کرد: البته به‌طور حتم منچستریونایتد در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی پیش‌رو پول زیادی برای جذب بازیکنان موردنظرش خرج خواهد کرد، هر چند آنها در حال حاضر هم تیم خوبی دارند. در کنار شیاطین سرخ, آرسنال هم به فکر تقویت خود خواهد بود ولی با توجه به مدت طولانی که در چلسی بودم و در من‌سیتی هم یک فصل بازی کردم می‌دانم که آنها به چه دستاوردهایی رسیده‌اند و از چه کیفیتی برخوردار هستند.

لمپارد ۳۶ ساله در پایان عنوان کرد: به نظرم چلسی در این فصل شایسته قهرمانی در لیگ برتر بود، چون بازی‌های فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت و ثبات بالایی داشت. فکر می‌کنم چلسی فصل بعد هم با قدرت برای تصاحب عناوین قهرمانی بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.