کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

محمد حسین نژاد فلاح که همراه کاروان پرسپولیس به ریاض پرواز کرد در جمع سرخپوشان از آنها خواست بدون توجه به مسائل پیش آمده روی موفقیت در بازی با الهلال تمرکز کنند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمدحسین نژادفلاح در سفر به ریاض همراه سرخپوشان شد. وی پس از حضور در فرودگاه در جمع سرخپوشان حاضر شد و با آنها به گفتگو پرداخت نژاد فلاح در صحبت های خود از بازیکنان خواست بدون توجه و تاثیرپذیری از شرایط پیش آمده برای پرواز و احکام صادره از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران تنها روی بازی با الهلال تمرکز کنند.

وی ادامه داد شما در مسیر آسیایی خود راه سختی را طی کرده اید و موفقیت در این بازی می تواند پیش زمینه ای برای قهرمانی در آسیا در این رقابتها و در فصل آینده باشد شما با نتایجی که در هفته های اخیر کسب کردید به خوبی نشان دادید که دارای این شایستگی هستید و همین تیم می تواند تا قله های فوتبال آسیا پیش برود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه تاکید کرد:برای خوشحالی هواداران که با تمام وجود و سخترین شرایط از شما و تیم خودشان حمایت کردند باید بدون توجه به هر مسئله دیگری به موفقیت در این بازی بیاندیشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )