کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد امروز صبح درباره کارشکنی عربستانی‌ها از فدراسیون پرسیدم و گفته‌اند کارهایی انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، گفت: برنامه‌های توسعه‌ای این فدراسیون اعلام شد همچنین گزارشی از تقویم سال ۹۴ هم توسط مسئولان ارائه شد و صحبت‌هایی هم در خصوص اقداماتی که این فدراسیون در سال ۹۳ داشت به گفت‌وگو پرداختیم.

وی افزود: با شناختی که نسبت به این فدراسیون داریم تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده اجرا می‌شود مگر اینکه از نظر مالی دچار مشکل شوند و این یک حسن است. فدراسیون جانبازان، معلولین، تیمی یک دل در سراسر کشور دارد و برنامه‌محوری حرف اول را می‌زند که اجرای برنامه‌ها توسط بازوان فدراسیون به خوبی انجام می‌شود. این فدراسیون حداقل به اندازه ۱۵ فدراسیون کار می‌کند.

سجادی در پاسخ به این سؤال که این اعتراض وجود دارد که خیلی از رشته‌های این فدراسیون رسیدگی نمی‌شود عنوان کرد: نتایجی که از ورزشکاران می‌بینیم یعنی رسیدگی‌ها مناسب است اما امکاناتی که از قبل برای ورزشکاران جانبازان و معلولین ساخته شده امکانات خاص خودشان نبوده است چرا که آنها به معماری‌هایی مختص خود نیاز دارند، اینهاست که محدودیت ایجاد می‌کند. خوشبختانه در اماکنی که جدیداً ساخته می‌شود درخواست دوستان هم این بود که امکانات مناسب را ایجاد کنیم تا جانبازان و معلولین از این استفاده کنند. اگرچه امکانات در کشور ما زیاد نیست اما می‌توان با کمی تغییر باعث شد تا جانبازان هم از آن استفاده کنند.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سؤال که در سال کسب سهمیه برنامه شما برای پشتیبانی از این فدراسیون چیست، خاطرنشان کرد: در تفاهم‌نامه‌ای که با فدراسیون جانبازان و معلولین داشتیم یک برنامه ویژه در نظر گرفته شده، کمیته پارالمپیک هم کمک می‌کند تا سهمیه‌های بیشتری در سال ۲۰۱۶ کسب شود. البته فقط کسب سهمیه ملاک نیست بلکه برای همه رشته‌ها در فاصله‌ای که باقیمانده باید با آمادگی بیشتری حضور پیدا کنیم.

وی درباره اینکه فکر نمی‌کنید با بلاتکلیفی فدراسیون پزشکی ورزشی در فاصله‌ای که به پارالمپیک مانده پرونده پزشکی ورزشکاران دچار مشکل شود یادآور شد: این فدراسیون سرپرست دارد و کارش را انجام می‌دهد تعطیل هم نیست. اما فدراسیون جانبازان و معلولین و همینطور کمیته پارالمپیک کمیته‌های پزشکی دارند از پزشکان خاص خودشان استفاده می‌کنند و ارتباطی با فدراسیون پزشکی ورزشی ندارند. اسامی تمام کسانی که قرار است در پارالمپیک شرکت کنند حتی پزشکان و خبرنگاران توسط کمیته پارالمپیک ارائه می‌شود. خوشبختانه در این کمیته مسائل پزشکی هم دیده شده است.

سجادی در ادامه درباره طرح تشکیل شورای عالی ورزش جانبازان و معلولین عنوان کرد: این طرح پیشنهاد شده که باید آئین‌نامه‌اش نوشته شود. این شورا یک مرجع تصمیم‌گیری است که مسئولان دیگر هم در آن حضور دارند و می‌توانند در جهت حمایت از ورزشکاران جانباز و معلول کمک کنند.

معاون وزیر ورزش درباره کارشکنی عربستان که امروز برای پرسپولیسی‌ها ایجاد شده، گفت: امروز صبح این موضوع را از فدراسیون پرسیدم و گفته‌اند کارهایی انجام داده‌اند.

وی همچنین درباره مشکلات فدراسیون جودو و کاراته و استعفای دسته‌جمعی مربیان تصریح کرد:‌ استعفای دسته‌جمعی یعنی استعفای مربیان ۵۰ رشته. من استعفای مربیان تیم ملی را نشنیدم، یک مربی را شنیدم و ما به این وضعیت رسیدگی کردیم و یکی دو هفته دیگر هم نتیجه اعلام می‌شود. درباره کاراته از دیروز کارها را شروع کرده‌ایم و این موضوع را سامان می‌دهیم.

سجادی درباره طرح دو فوریتی مجلس برای توقف خصوصی‌سازی گفت: از خودشان بپرسید من که در مجلس نیستم.

وی درباره اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت تهران هم گفت: این موضوع بر عهده فدراسیون است.

معاون وزیر ورزش درباره اینکه شما قول حمایت مالی از ژیمناستیک را داده بودید اما مربیان گفته‌اند هیچ حمایتی نشده، خاطرنشان کرد: ساده‌لوحانه است که فکر کنند با یک حمایت مدال می‌آورند اما ژیمناستیک را به عنوان یک رشته پایه مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی همچنین درباره اینکه سایت وزارت ورزش اعلام کرده شما قرار است برای فدراسیون تیراندازی با کمان سرپرست بگذارید و آیا فعالیت شجاعی با توجه به حضورش در دو سمت غیر قانونی نیست، گفت: اشتباهی در نقل صورت گرفته بود و سایت ما اشتباه کرده بود. به زودی کارها را انجام می‌دهیم.

سجادی در پایان درباره برنامه وزارت ورزش برای اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر فوتبال گفت: رسیدگی می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.