سی‌و‌هفتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با شکست سامپدوریا در خانه امپولی دنبال شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌هفتم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) سامپدوریای تحت هدایت سینیشا میهایلوویچ میهمان امپولی بود و در پایان با تساوی یک بر یک برابر میزبان خود متوقف شد.

گل نخست این بازی را مانوئل پوچیارلی در دقیقه ۵۷ برای امپولی و گل تساوی را ساموئل اتوئو در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم زد تا آبی‌پوشان شهر جنوا را از شکست خارج از خانه نجات دهد. با این حال رؤیای مردان میهایلوویچ برای کسب سهمیه لیگ اروپای فصل آینده کمرنگ شد.

سامپدوریا با این نتیجه ۵۵ امتیازی شد هرچند در فاصله‌ یک هفته به پایان رقابت‌ها، میان این تیم و فیورنتینای رده ششمی هنوز سه امتیاز فاصله است. این بدان معناست که بنفش‌پوشان فلورانس در صورت کسب امتیاز از بازی امروز خود برابر پالرمو، رسماً فرصت راهیابی به لیگ اروپا را از سامپدوریا می‌گیرند.

هفته سی‌و‌هفتم سری A امروز با برگزاری پنج دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران پیگیری می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

چزنا - کالیاریکیه‌وو - آتالانتاپالرمو - فیورنتیناپارما - هلاس ورونااودینزه - ساسولو

در آخرین بازی امشب هم میلان از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران میلان رده یازدهمی میزبان تورینوی رده نهمی است.

در جدول رده‌بندی سری A، یوونتوس قهرمان زودهنگام رقابت‌ها با ۸۶ امتیاز صدرنشین است، رم ۶۷ امتیاز دوم است و لاتزیوی ۶۶ امتیازی رده سوم را در اختیار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.