جلسه هماهنگی رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه هماهنگی برای میزبانی هرچه بهتر استان اصفهان در رقابت های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با حضور علی کفاشیان، علیرضا اسدی، عباس ترابیان، سید رضا افتخاری، ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ظهر امروز در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد و درباره فعالیت های صورت گرفته توضیحاتی را ارائه کردند.

با توجه به مقررات AFC ، تجهیزات ورزشگاه، امکانات تمرین و مسابقه به عهده میزبان است برهمین است. در این نشست درخصوص آماده شدن سالن ۲۵ آبان بحث و تبادل نظر و مقرر شد تا زمان باقی مانده نواقص برطرف شود. طبق مقررات AFC سالن مسابقات باید مجهز به ۴ رختکن، امکانات دبیرخانه از قبیل اینترنت، اتاق خبرنگاران و  اتاق پزشکی مجهز باشد. این رقابت‌ها از نهم مرداد با حضور ۱۲ تیم در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

مسوولان و بازرسان AFC  بیستم خردادماه وارد اصفهان خواهند شد و از ورزشگاه محل برگزاری مسابقات بازدید می کنند. و در همین روز این رقابت‌ها قرعه کشی خواهد شد.

سالن‌های پیروزی، مخابرات و آبفا برای تمرینات تیم ها در نظر گرفته شد و محل اسکان نمایندگان AFC در هتل عباسی و تیم ها در هتل های کوثر و آسمان در نظر گرفته شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.