آخرین تمرین نخستین مینی کمپ تیم ملی فوتبال ایران امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین نخستین مینی‌کمپ تیم ملی فوتبال کشورمان در راه آماده‌سازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (شنبه) در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد.

* تمرین امروز شرایط متفاوتی نسبت به روزهای گذشته داشت و پس از اینکه بازیکنان به صورت جداگانه کار با توپ انجام دادند تا تمرین به صورت رسمی آغاز شود کی‌روش ۷ بازیکن به نام‌های آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، احسان حاج‌صفی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، رامین رضائیان و سروش رفیعی را از جمع سایر نفرات جدا کرد و این بازیکنان جدا از بقیه مشغول به گرم کردن شدند.

علاوه بر آنها ۴ دروازه‌بان حاضر در تمرین نیز زیر نظر دن گاسپار به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند و ۲۰ بازیکن باقیمانده به دو تیم قرمز و آبی تقسیم شدند تا برای تمرین خود را آماده کنند.

* گرم کردن ۷ بازیکن جدا شده را کروز انجام داد وکی‌روش نیز بر کار این بازیکنان نظارت داشت. این بازیکنان پس از گرم کردن به همراه کروز مربی تیم ملی دو تیم چهارنفره تشکیل دادند و پشت دروازه‌ها مشغول بازی تنیس فوتبال شدند. بعد از پایان این تمرین دکتر دیگو مربی بدنساز تیم ملی با آنها تمرینات آمادگی جسمانی انجام داد.

* سایر بازیکنان تیم ملی که به دو تیم قرمز و آبی تقسیم شده بودند زیر نظر دیگو، کی‌روش و مارکار آقاجانیان بدن‌های خود را گرم کردند و سپس دروازه‌بان‌ها به جمع آنها اضافه شدند و با دو تیم ۱۱ نفره فوتبال درون‌تیمی انجام دادند. سیستم هر دو تیم در این بازی ۱-۳-۲-۴ بود که کی‌روش در میانه میدان کار بازیکنانش را زیر نظر داشت. دو دروازه‌بانی هم که خارج از زمین بودند همراه با گاسپار روی پیست پشت دروازه تمرینات اختصاصی خود را دنبال کردند. 

* ابتدا محسن فروزان و علیرضا سلیمی روی پیست ورزشگاه دستگردی با گاسپار تمرین اختصاصی می‌کردند که پس از پایان این تمرین فروزان چند دقیقه‌ای به صورت خصوصی با گاسپار صحبت کرد.

* تمرین تیم ملی ساعت ۱۱:۴۰ به پایان رسید و کی‌روش تمام بازیکنان را دور خودش جمع کرد و پس از دو دقیقه صحبت بازیکنان او را تشویق کردند و تمرین با سرد کردن بدن‌ها به پایان رسید.

* در پایان تمرین کی‌روش با آندرانیک تیموریان و سروش رفیعی به صورت جداگانه صحبت کرد که در صحبت او مارکار آقاجانیان و دیگو حضور داشتند.

* سرمربی تیم ملی پس از انجام صحبت با تیموریان و رفیعی، حسین ماهینی و احمد عبدالله زاده را صدا کرد و صحبت جداگانه‌ای با این دو بازیکن داشت.

 به گزارش تسنیم با این تمرین نخستین مینی کمپ تیم ملی به پایان رسید و قرار است از روز سه‌شنبه مینی‌کمپ دیگری برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.