مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم و برای جلب نظر کادر فنی تمام تلاشم را می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، رامین رضاییان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: از اینکه دوباره به تیم ملی دعوت شدم واقعا خوشحالم. انگیزه فراوانی دارم تا بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم. تمرینات پرفشار و بسیار خوب آغاز شده و خودمان را آماده می‌کنیم تا در دیدارهای سخت مرحله مقدماتی جام جهانی به میدان برویم. باید بازی‌ها را جدی بگیریم تا راحت به جام جهانی برویم و پس از آن تیم خوبی در جام جهانی باشیم.

وی در مورد اینکه چون از تیم پایین جدولی راه‌آهنی دعوت شده به او انتقاداتی وارد کرده‌اند اظهار داشت: از اردوی آفریقا به تیم ملی دعوت شدم و تمام تلاشم را می کنم تا نظر کادر فنی را جلب کنم. باید تمرینات بیشتری انجام دهم و می‌دانم رقیبان جدی دارم. سعی می‌کنم به ترکیب تیم ملی برسم و هر کسی هم که به ترکیب نمی‌رسد باید دعا کند تا تیم موفق شود.

بازیکن تیم ملی در رابطه با اینکه آیا راه‌آهن را ترک می‌کند عنوان کرد: می‌خواستم نیم‌فصل از راه‌آهن جدا شوم چراکه هیچ پولی نگرفتم اما به خاطر اینکه از راه‌آهن به تیم ملی رسیدم دوست داشتم در این تیم بمانم و راه‌آهن را در لیگ برتر حفظ کنم. خدا را شکر این اتفاق افتاد. اکنون هم فصل تمام شده و در راه‌آهن می‌مانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.