سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در خصوص موضوع موتومبا اگر تخلفی صورت گرفته باشد این تخلف از سوی فدراسیون فوتبال ترکیه بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد کاظمی در حاشیه مراسم چهارمین سالگرد درگذشت مرحوم ناصر حجازی گفت: ناصر حجازی اسطوره فوتبال و الگوی همه مربیان چه در فوتبال و چه در ورزش‌های دیگر بود و همیشه او را انسان خاصی می‌دانستم که یک اسطوره قابل تحسین است و من از حجازی خاطرات زیادی دارم.

وی ادامه داد: هر بار که می‌خواستم به تیمی بروم با مرحوم حجازی مشورت می‌کردم و واقعاً حیف شد که او از بین ما رفت،‌ اما همیشه از بی‌مهری‌های مسئولان نسبت به خودش صحبت می‌کرد، اما خدا را شکر که اینقدر عزت داشت که مراسمی به این باشکوهی برای او برگزار شد و از همه طرفداران مرحوم حجازی تشکر می‌کنم و به خانواده محترم حجازی و رمضانی باز هم تسلیت می‌گویم.

کاظمی درباره موضوع استفاده از موتومبا و شکایت برخی از تیم‌ها از باشگاه راه‌آهن اظهار داشت: بحث شکایت نیست چراکه اگر هم تخلفی شده باشد این تخلف از سوی فدراسیون فوتبال ترکیه بوده و این بازیکن آی تی سی داشت که ما از او استفاده کردیم و وقتی که به ما گفتند از موتومبا استفاده نکنید تمکین کرده و دیگر او را به بازی نفرستادیم. البته این مسئله برای بازی آخر بود که گفتند از او استفاده نکنید و ما هم از او استفاده نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن درباره آینده خودش در این باشگاه اظهار داشت: قرار است روز یکشنبه جلسه‌ای با جعفری‌دولت‌آبادی دادستان محترم داشته باشیم و آنها باید تصمیم بگیرند چه برنامه‌ای برای راه‌آهن دارند.

وی در پایان گفت: درخصوص وضعیت خودم هم باید بگویم ابتدا باید ببینیم مسئولان مربوطه قصد تیم‌داری دارند یا نه و هرچه خدا بخواهد همان خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.