کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت:‌ با مرحوم حجازی رفیق بودم و همیشه ارتباط نزدیکی با وی داشتم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج در مراسم سالگرد مرحوم ناصر حجازی اظهار داشت: زمانی که مرحوم حجازی مربیگری را شروع کرد من جزو اولین نفراتی بودم که از وی استفاده کردم و حجازی را به سپاهان و ذوب‌آهن بردم. فکر می‌کنم خود آن مرحوم هم ارزیابی مثبتی از آن دوران داشت. با حجازی رفیق بودم و همیشه ارتباط نزدیکی با وی داشتم.

وی درمورد پرونده بازی تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران خاطرنشان کرد: اول تا آخر این موضوع مشخص است. موضوع اول بحث داوری و بخش دوم مربوط به دو دقیقه آخر آن مسابقه است. پرونده این بازی همچنان باز و درحال بررسی است.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در مورد استعفای عسگری از کمیته داوران گفت:‌ استعفای عسگری مربوط به گذشته است و فکر می‌کنم به خاطر اختلاف بین دپارتمان و کمیته داوران این اتفاق رخ داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فغانی محروم شده است یا خیر، عنوان کرد:‌ من چیزی در این خصوص نمی‌دانم.

تاج همچنین درخصوص شکایت باشگاه پیکان از موتومبا بازیکن راه‌آهن تصریح کرد: این موضوع را کمیته انضباطی باید پیگیری کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.