خداحافظی ژاوی و آینده کارلتو در رئال مادرید عنوان اصلی روزنامه‌های اسپانیایی را به خود اختصاصی داده‌ است.

به گزارش ایسنا، روزنامه اسپورت تیتر اصلی خود را به خداحافظی ژاوی از آبی‌ - اناری‌ها اختصاص داد. تیتر مهم دیگر این روزنامه به جدایی دنی آلوس از بارسلونا اشاره دارد و دلیل جدایی این بازیکن برزیلی را رد پیشنهاد وی مبنی بر افزایش مبلغ قراردادش اعلام کرد.

یکی دیگر از تیترهای این روزنامه از اشتیاق طرفداران بارسلونا برای رفتن به برلین و تماشای مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا حکایت دارد. به نوشته اسپورت ۷۹هزار و ۴۲۹ تن خواهان سفر با بارسا به برلین هستند.

روزنامه ال‌موندو دپورتیوو تیتر اصلی خود را به جذب گوندوغان به عنوان جانشین ژاوی اختصاص داد. تست پزشکی بازیکن دورتموند که در مونیخ انجام شد، تایید شده است و بارسلونا این بازیکن را تابستان پیش‌رو خواهد خرید. گوندوغان از زمستان سال آینده می‌تواند در بارسا بازی کند.

تیتر مهم دیگر مربوط به ژاوی است. وی از بازگشت خود در آینده به بارسلونا به عنوان سرمربی یا مدیر خبر داد و همچنین از رد پیشنهاد بارسلونا مبنی بر عقد قرارداد تا سال ۲۰۱۸ گفت.

ادامه همکاری لوئیس انریکه با بارسلونا به نقل از بارتومئو تیتر مهم دیگر این روزنامه است.

آ اس بنیتس، کلوپ و امری را جانشینان آنچلوتی اعلام کرد. بنیتس از شانس بیشتری برخوردار است به دلیل این که فلورنتینو پرس به وی علاقمند است. این روزنامه همچنین از علاقه رئال مادرید به ادامه سرمربیگری آنچلوتی می‌نویسد.

روزنامه مارکا هم از این سه مربی به عنوان جانشینان آنچلوتی خبر داد. پیشنهاد ۱۲۵ میلیون یورویی پاری‌سن‌ژرمن به کریستیانو رونالدو از دیگر تیترهای این روزنامه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.