قائم مقام باشگاه پرسپولیس معتقد است برانکو ایوانکوویچ خودباوری بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه را افزایش داد، موضوعی که باعث موفقیت‌های اخیر این تیم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین نژادفلاح ضمن تقدیر و تشکر از حضور هواداران در بازی با الهلال عربستان و حمایت‌های همه جانه آنها از تیم پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: برای حل مشکل مالیایتی محمد نوری، علیرضا نورمحمدی و حمیدرضا علی‌عسگری امروز با مسئولات اداره مالیات شمیران نشست خوبی داشتیم و آنها قول مساعد دادند که مشکل مالیاتی این بازیکنان حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رایزنی‌های لازم برای صدور ویزای همراهی خبرنگاران، همراهان و مشوقان با پرسپولیس در سفر به عربستان انجام شده، افزود: کاردار ایران در عربستان و مدیرباشگاه الهلال عربستان قول مساعد دادند تا ویزای نفرات مدنظر باشگاه پرسپولیس صادر شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد سفر تیم فوتبال این باشگاه به عربستان هم اظهار کرد: مسئولان باشگاه الهلال اطمینان خاطر دادند که میزبانی خوبی از نماینده ایران داشته باشند، یک میزبانی که در شان فوتبال ایران و عربستان باشد. همچنین در تلاش هستیم تیم را با چارتر به عربستان بفرستیم که در حال رایزنی با شرکت هواپیمایی و تامین منابع مالی این سفر هستیم.

وی در ادامه با تقدیر از اعضای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس به خاطر پیروزی ارزشمند برابر الهلال، خاطرنشان کرد: برانکو توانست در تیم خودباوری خوبی را ایجاد کرده و شرایط را برای موفقیت در هفته‌های پایانی لیگ و آسیا هموارتر کرد.

نژادفلاح ابراز امیدواری کرد تیم پرسپولیس بتواند در دیدار برگشت با الهلال عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نتیجه مدنظر را کسب کرده و به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابتها صعود کند.

پاداش سکه به پرسپولیسی‌ها

در پی توافق‌های همکاری و مالی بین محمدحسین نژادفلاح و شرکت تولید کننده کاشی به هر یک از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس سکه‌هایی را به پاس پیروزی بر الهلال به عنوان پاداش اهدا کرد. تعداد این سکه‌ها ۵۵ عدد بود.

مالک این شرکت کاشی‌سازی، همچنین سه سکه را هم به مناسبت سه گل دربی، در اختیار یکی از اعضای تیم گذاشت تا به ایمون زاید اهدا شود. همراه این سکه‌ها پیامی هم برای ایمون زاید ارسال شد مبنی بر اینکه او باید بداند پرسپولیسی‌ها همیشه به یاد او و سه گلی که در دربی به ثمر رساند هستند و او را فراموش نخواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.