مدیراجرایی باشگاه میلان به هواداران این تیم وعده داد روسونری برای تقویت ترکیب خود در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی دست به کار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان که تیمش در این فصل نتایج ضعیفی کسب کرده است و در رده یازدهم قرار دارد، ادعا کرد که او و همکارانش در تابستان سال جاری برای تقویت ترکیب روسونری دست به کار می‌شوند.

میلان در فصلی که دو هفته دیگر به پایان آن باقی مانده است، هیچ شانسی برای کسب سهمیه رقابت‌‌های اروپایی فصل آینده ندارد و در جدول رده‌بندی اکنون فاصله‌اش با پارمای قعرنشین کمتر از فاصله‌ای است که با یوونتوس صدرنشین دارد.

گالیانی اما به هواداران میلان اطمینان خاطر داد که تیم محبوب‌شان در تابستان برای تقویت ترکیب خود وارد بازار نقل‌و‌انتقالات خواهد شد. او اظهار داشت: امسال بدون شک بازار نقل‌و‌انتقالات برای ما پرمشغله خواهد بود. برای باشگاهی با پرستیژ میلان، شروع دوباره کار آسانی است. یوونتوس (تیمی که قبل از آغاز چهار قهرمانی پی‌در‌پی، دو فصل در رده هفتم به کار خود پایان داد) نمونه بارزی برای این موضوع است.

گالیانی ادامه داد: سال ۱۹۹۸ ما در لیگ یازدهم شدیم اما سال بعد اسکودتو را بردیم. ما برای بازگشت به اوج انگیزه داریم و برنامه‌های خوبی برای بازار نقل‌و‌انتقالات بعدی در نظر گرفته‌ایم. امسال تیم ما ضربات سنگینی خورده است اما به بازگشت میلان به اوج امیدواریم. در ۱۰ سال گذشته ما سه بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده‌ایم و دو بار قهرمان این رقابت‌ها شده‌ایم. به جز اینها ما همچنین یک بار به نیمه نهایی و یک مرتبه هم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کرده‌ایم.

در حالی که میلان در نیمه دوم جدول سری A پرسه می‌زند، رقیب دیرینه این تیم، یوونتوس خود را برای کسب سه‌گانه قهرمانی آماده می‌کند. دو مهره کلیدی که در این فصل به یوونتوس برای کسب اسکودتو و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و جام حذفی ایتالیا کمک کرده‌اند، کارلوس توس و آندره‌آ پیرلو بوده‌اند که اولی یکی از بازیکنانی بود که میلان زمانی خواهان به خدمت گرفتن وی بود و دومی ستاره پیشین خط میانی روسونری بود که به عنوان بازیکن آزاد و پس از خودداری میلان از تمدید قراردادش، به بانوی‌پیر پیوست.

گالیانی در پاسخ به این سؤال که آیا او از بابت از دست دادن این دو بازیکن پشیمان نیست، تأکید کرد: گذشته را نمی‌توان تغییر داد. نگاه ما به آینده است. من برای هر دوی آنها و یوونتوس خوشحالم. در رقابت‌های اروپایی، آنهایی که بازی می‌کنند و پیروز می‌شوند،‌ مانند ما که بیشترین قهرمانی را در این رقابت‌ها بین تیم‌های ایتالیایی داریم، باعث بالا رفتن ارزش و امتیازات لیگ ایتالیا می‌شوند و این به نفع همه تیم‌های ایتالیایی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.