رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که سرمربی این تیم تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مقداد نجف‌نژاد در خصوص جلسه روز گذشته (دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: این جلسه برای بررسی مشکلات و آسیب‌شناسی این فصل و همچنین تعیین و تکلیف فصل آینده برگزار شد. آنچه برای ما اهمیت بیشتری دارد فصل آینده است تا خیال هواداران که عقبه و پشتیبان همیشگی استقلال هستند، راحت شود.

وی افزود: بعد از بحث و بررسی در هیئت مدیره و مطالعه دقیق روی گزینه‌ها در جلسه آینده هیئت مدیره در خصوص کادرفنی فصل آینده تصمیم‌گیری خواهد شد. قرار است از بین ۳ گزینه داخلی و ۲ گزینه خارجی سرمربی فصل بعد استقلال را انتخاب کنیم. گزینه اصلی با تأیید هیئت مدیره انتخاب خواهد شد تا با مشورت او و البته چارچوبی که باشگاه تعیین می‌کند، تیمی خوب برای فصل آینده بسته شود.

نجف‌نژاد درباره مشکلات مالی این باشگاه در فصلی که گذشت، گفت: همواره باشگاه‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس این مشکلات را داشتند اما این فصل نسبت به فصل‌های گذشته استقلال بسیار بهتر تغذیه شد و بازیکنان نیز به همراه کادرفنی دریافتی‌های خوبی داشتند.

رئیس هیئت مدیره استقلال که با برنامه صبح و ورزش رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد درباره اینکه پس صحبت‌های قلعه‌نویی مبنی بر عدم دریافت مطالبات در ۷ ماه گذشته بر چه اساسی بوده است، خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی از سرمایه‌های استقلال است. او در هر شرایطی همراه این تیم بوده اما آنچه مدیرعامل محترم باشگاه گزارش داده نشان می‌دهد که پرداختی خوبی به بازیکنان صورت گرفته است و نسبت به دو فصل گذشته شرایط مالی بهتر بود. یک مقدار بدهی هم به بازیکنان داریم که این به زودی پرداخت خواهد شد و شاید دیر و زود داشته باشد اما سوخت و سوز ندارد.

وی درباره اینکه در صورت واگذار نشدن استقلال به بخش خصوصی تا چه زمانی سرمربی فصل بعد این تیم معرفی خواهد شد، تأکید کرد: ما تا ثانیه آخر که مسئولیت داریم و وظیفه‌ای به عهده ماست، تمهیدات لازم را لحاظ می‌کنیم و ثانیه‌ای عقب نمی‌کشیم. استقلال هم چه واگذار بشود و چه واگذار نشود، سعی خواهیم کرد تا هفته آینده سرمربی تیم را مشخص کنیم.

نجف‌نژاد در واکنش به این مسئله که گفته شده پرویز مظلومی هم بین گزینه‌های سرمربیگری استقلال است، اظهار داشت: مظلومی هم می‌تواند یکی از کاندیداها باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه از ۱۳۵ نماینده امضا جمع کرده تا با طرح دو فوریتی مقابل مزایده باشگاه استقلال و پرسپولیس را بگیرد، در این خصوص گفت: برگزاری مزایده تا سومین بار قانونی بود و برگزاری مزایده چهارم مورد تأیید ما نیست. در قانون راه‌های دیگری پیش‌بینی شده که در صورت واگذار نشدن و به فروش نرسیدن این باشگاه‌ها اجاره داده شود یا شرایط دیگری را فراهم کرد. آنچه از ابتدا اعتقاد ما بوده این است که ۴۹ درصد سهام باشگاه به هواداران واگذار شود و ۵۱ درصد را هم بخش خصوصی در اختیار بگیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )