مدیرعامل باشگاه استقلال گفت : براساس تصمیم هیات مدیره از مربیانی که شرایط حضور در استقلال را دارند برنامه خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده بعدازظهر امروز پس از نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به خبرنگاران گفت: تصمیم بر این شد که ما در تعطیلات آینده از کلیه مربیان داخلی و خارجی که مد نظر اعضای هیات مدیره هستند بیوگرافی و شرایط همکاری را دریافت کنیم و پس از اینکه بررسی شد، با توجه به حساسیت کار هیات مدیره آینده تصمیم گیری خواهد کرد. ما فرصتی برای لیگ آینده نداریم و باید تکلیف کادر فنی و مربیان زودتر مشخص شود.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در جلسه آینده بتوانیم تصمیم عقلایی برای نام بزرگ استقلال دفاع کرد. باید از کیان نام باشگاه استقلال دفاع کرد و از پیشینان باشگاه استقلال هم مشورت خواهیم گرفت. قرار شد فهرستی از طلبکاران و بدهی های باشگاه استقلال تهیه شود و توسط آقای سبک دست پرداخت شود.

وی در مورد قطع همکاری با قلعه نویی گفت: چیزی که تصمیم گرفته شد براساس واقعیت بود. هر مربی که برنامه داد و مورد تایید هیات مدیره قرار گرفت می تواند با استقلال همکاری کند. من با آقای قلعه نویی مشورت نگرفتم و نمی دانم برنامه خواهد داد یا نه.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: درخواست ارائه برنامه را روی سایت باشگاه استقلال قرار دادیم تا هر کس لازم است برنامه هایش را

بهرام افشارزاده خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان تماسی با هیات مدیره نداشتند. جلسه یکساعت و نیمه ای با آقای خادم داشتیم و در مورد مسائل مالی صحبت کردیم. آقای خادم هیچ تماسی برای ماندن آقای قلعه نویی نداشتند و آقای گودرزی هم در این مورد صحبتی نداشته اند. این تصمیم را هیات مدیره گرفته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اظهار نظری که عنوان کرده بود برخی بازیکنان به استقلال خیانت کرده اند گفت: به هیچ عنوان این صحبت را نمی توانم بپذیرم. بازیکنان استقلال خصوصا بازیکنان ملی پوش تمام وجودشان را برای تیم گذاشتند و به کار بردن واژه خیانت درست نیست.

بهرام افشارزاده خاطرنشان کرد: تا لحظه ای که هستیم باید به وظایفی که داریم عمل کنیم. ما سیاسی کاری نکردیم و وظیفه ای که جامعه ورزش از من انتظار دارند را باید انجام دهم.

وی افزود: ما زمان زیادی نداریم و سعی می کنیم در اولین فرصت این کار را انجام دهیم و گزینه ها را مشخص کنیم. هر مربی می تواند برنامه اش را به باشگاه بدهد هر چند که استقلالی هم نباشد. مهم این است که همه ما ایرانی هستیم. اگر یک مربی قوی و کارنامه دار باشد ایرادی ندارد که استقلالی هم نباشد. در نهایت این هیات مدیره است که در مورد سرمربی آینده تصمیم خواهد گرفت.

افشارزاده در مورد اینکه آیا پشیمان نیستید که به استقلال آمدید گفت: اصلا پشیمان نیستید. من در جایگاه های مختلفی خدمت کرده بودم و این یکسال هم برای من تجربه جدیدی بود. سعی می کنم یک روزی خاطراتی که جلوی چشمان می گذرد را بنویسم که استقلال هم بخشی از آن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.