دادستان عمومی و انقلاب استان تهران در تمرینات عصر روز پنج‌شنبه تیم فوتبال راه‌آهن حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا، جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب استان تهران با حضور در تمرینات تیم فوتبال راه آهن تهران با اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

تیم راه آهن پیش از این در مالکیت بابک زنجانی بوده اما پس از بازداشت وی برای وصول بدهی‌هایش، در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته و قرار بود در ازای طلب وزارت نفت از بابک زنجانی این باشگاه به وزارت نفت منتقل شود.

جعفری دولت آبادی در حالی در تمرینات تیم فوتبال راه آهن حضور یافته است که این تیم پیش از هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر شرایط سختی برای ماندن در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر کشور دارد.

دادستان تهران که به همراه مشاور ورزشی‌اش در ورزشگاه خیریه عمل حضور یافته بود از نزدیک با اعضای کادر فنی تیم فوتبال راه آهن و بازیکنان این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

او ضمن تقدیر و تشکر از بازیکنان و اعضای کادرفنی که در شرایط سخت در کنار این تیم بوده‌اند اظهار کرد که قوه قضاییه در تلاش است که هرچه سریع‌تر تکلیف باشگاه راه آهن روشن شود.

جعفری دولت آبادی با بیان اینکه اصولا قوه قضاییه کمتر فرصت ورود به عرصه‌های ورزشی و باشگاه‌داری را پیدا می‌کند خاطرنشان کرد که تمام تلاش ما در این راستاست که هرچه زودتر وضعیت باشگاه راه‌آهن مشخص شود تا شما اعضای کادرفنی و بازیکنان نیز بتوانید مطالبات معوقه خود را دریافت کنید.

دادستان تهران گفت که قوه قضاییه موکدا در پی واگذاری باشگاه راه آهن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.