سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: همه بازیکنان برای شکست پرسپولیس هم‌قسم شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال در خصوص دربی ۸۰ اظهار داشت: متاسفانه امسال در خیلی از بازی‌ها خوب بازی کردیم اما نتایج مناسبی نگرفتیم و همه بازیکنان هم‌قسم شدند که پرسپولیس را شکست دهند تا هواداران با دلی خوش به خانه بازگردند.

وی در مورد اینکه آیا پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: تاکنون چیزی در این باره به ما اعلام نشده اما مطمئنم اگر پرسپولیس را شکست دهیم، وجهی برای بازیکنان در نظر گرفته خواهد شد. 

سرپرست تیم استقالل در خصوص مشکلات مالی آبی‌پوشان در فصل جاری عنوان کرد: مشکلات مالی در این فصل وجود داشت و بازیکنان درصد زیادی از قراردادشان را دریافت نکردند. امیدوارم با توجه به وعده‌هایی که داده شده این مشکلات حل شود. استقلال بازیکنان با تجربه دارد و آنها می‌دانند که دربی بازی متفاوتی است. روز گذشته نیز امیر قلعه‌نویی با برخی از بازیکنان استقلال صحبت کرد تا همه بازیکنان همدل شده و پرسپولیس را شکست دهند و نتیجه دربی رفت را جبران کنند. 

وی در خصوص اینکه بهرام افشارزاده در تمرینات حاضر نمی‌شود، گفت: این مسئله شیوه مدیریتی افشارزاده است اما او هر روز در باشگاه حاضر است و بازیکنان یک به یک به سراغ او می‌روند و مشکلات‌شان را با او در میان می‌گذارند.

ماجدی ادامه داد: افشارزاده تلاش زیادی برای حل مشکلات می‌کند اما بحث خصوصی‌سازی باعث شد که اسپانسر پولی به باشگاه ندهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.