کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید که تجربه بالایی در دربی پایتخت دارد و این بازیکنان جوان پرسپولیس هستند که کری می‌خوانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حنیف عمران‌زاده در خصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: دربی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما ما سعی می‌کنیم پرسپولیس را شکست دهیم و ۳ امتیاز این بازی را بگیریم. متأسفانه با نتایجی که گرفته‌ایم نه توانستیم در کورس قهرمانی باشیم، نه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. اکنون تمام امید هواداران به این بازی است.

وی افزود: هواداران امیدوارند که دربی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا خوشحال شوند. این از خوش شانسی ماست که دربی بازی آخر فصل است و این‌گونه می‌توانیم با پیروزی در این دیدار هواداران‌مان را خوشحال کنیم. این موضوع بسیار خوب است و  البته اگر هم شکست بخوریم بسیار بد می‌شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا برای پرسپولیسی‌ها کری می‌خواند یا نه، گفت: من ۷ سال است که در استقلال هستم و کری نمی‌خوانم. این بازیکنان جوان پرسپولیس هستند که انگیزه دارند و کری می‌خوانند. من تجربه ۱۴ دربی را دارم و فکر نمی‌کنم در پرسپولیس به جز محمد نوری و رضا نورمحمدی بازیکنی باشد که این اندازه دربی را تجربه کرده باشد.

عمران‌زاده در واکنش به این موضوع که با توجه به نیمکت‌نشین بودنش در بازی با تراکتورسازی آیا در بازی با پرسپولیس فیکس خواهد بود یا نه، خاطرنشان کرد: ان‌شاالله که فیکس باشم. بازی قبلی هم من شیر خورده بودم و باعث مسمومیتم شد به همین دلیل چند روز تمرین نکردم و کادر فنی صلاح دانست که نیمکت‌نشین باشم.

وی درباره اینکه امیر قلعه‌نویی پیش از تمرین امروز (سه‌شنبه) با او و سایر بازیکنان با تجربه استقلال صحبت کرده و به نظر می‌رسد به دلیل کم بازی کردن آنها در چند بازی قبلی این کار صوت گرفته است، گفت: بحث کمتر بازی کردن نبود. او به ما گفت که بازی حساسی پیش رو داریم و با توجه به باسابقه بودن‌مان درخواست داشت همدل شویم تا دربی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

مدافع تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: دربی به اندازه یک جام می‌ارزد و فکر می‌کنم خداوند ما را دوست داشت که بازی با پرسپولیس آخرین بازی فصل ما شد. امیدوارم این بازی را ببریم تا هواداران‌مان تا آغاز فصل بعد بتوانند با پرسپولیسی‌ها کری خوانی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.