هافبک پیشین تیم فوتبال لیورپول خبر داد سرمربی فعلی بایرن‌مونیخ فصل آینده هدایت آبی‌پوشان شهر منچستر را عهده‌دار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (شنبه) گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه پپ گواردیولا، سرمربی پیشین بارسلونا که هنوز یک سال از مدت زمان قرارداد فعلی‌اش با بایرن‌مونیخ باقی مانده، در پایان فصل جاری جانشین مانوئل پیگرینی در منچسترسیتی می‌شود.

پس از شکست ۳ بر صفر سرخپوشان مونیخ برابر بارسلونا در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شایعه جدایی پپ از این تیم قوت بیشتری گرفت. در سوی دیگر منچسترسیتی با مانوئل پیگرینی نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر حتی در مقطعی جایگاه من‌سیتی در بین چهار تیم برتر را به خطر انداخت.

دیتمار هامان، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال آلمان که حالا به عنوان کارشناس فوتبال در شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» فعالیت می‌کند، گفت: یک منبع موثق پیامکی برای من فرستاد که در آن نوشته بود منچسترسیتی دو ماه پیش با پپ گواردیولا مذاکره‌ داشته که پاسخ وی منفی بوده اما با این حال مذاکرات بین طرفین به خوبی پیش رفته است. هنوز چیزی به امضا نرسیده ولی به احتمال فراوان پپ گواردیولا فصل آینده سرمربی منچسترسیتی خواهد شد.

گواردیولا با وجود رساندن باواریایی‌ها به دو عنوان قهرمانی متوالی در رقابت‌های بوندس‌لیگا، تیمش این روزها اوضاع خوبی ندارد و این مربی اسپانیایی بدترین دوران حضورش در بایرن‌مونیخ را تجربه می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.