تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در شرایطی برگزار شد که محسن بنگر از تمرینات گروهی‌اش را با پرسپولیس شروع کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرخپوشان خود را برای دیدار روز یکشنبه برای گسترش فولاد تیم تبریز آماده می‌کنند، تمرین امروز خود را در حالی برای این مسابقه برگزار کردند که برانکو ایوانکوویچ به اکثر بازیکنان اصلی این تیم استراحت داده بود. حاشیه این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* کادر فنی پرسپولیس از حدود دو ساعت پیش از آغاز تمرین در مجموعه درفشی‌فر حاضر شدند و جلسه‌ای را برگزار کردند.

* تعدادی از هواداران پیش از آغاز تمرین هنگام ورود بازیکنان به داخل مجموعه از آنها درخواست می‌کردند تا بازی‌های آتی این تیم هم روند پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.

* این تمرین ساعت ۱۸ با انجام حرکات کششی آغاز شد.

* محمد نوری، مایکل اومانیا و دکتر حقیقت همراه فرزندانشان در مجموعه حاضر شدند که فرزند نوری و حقیقت در گوشه‌ای از زمین با یکدیگر مشغول فوتبال بازی کردن شدند.

* برانکو ایوانکوویچ به تعداد از بازیکنان اصلی این تیم استراحت داد و آنها با لباس شخصی در مجموعه درفشی‌فر حضور پیدا کردند.

* محسن بنگر که به تازگی از وضع مصدومیت رها شده، امروز همراه سایر نفرات در تمرین شرکت داشت.

* حدود ۴۰ هوادار از نزدیک این جلسه تمرینی را تماشا کردند.

*بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی تیم به گرم کردن بدن‌های‌شان پرداختند و دویدن سرعتی و استقامتی، سانتر از جناحین، پاسکاری‌های کوتاه و بلند و شوت‌زنی به دروازه از جمله برنامه‌های تاکتیکی برانکو برای این جلسه تمرینی بود.

* سرخپوشان در پایان به فوتبال درون تیمی مشغول شدند که برانکو و پانالیچ نظارت ویژه‌ای روی این تمرین داشتند. این تمرین راس ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه خاتمه یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.