کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با تقدیم برد تیمش برابر بنیادکار به هواداران، گفت: پرسپولیس در مرحله مقدماتی، در سخت‌ترین گروه قرار داشت اما بازیکنان کار بزرگی کردند که به مرحله بعد رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوری پس از صعود تیم فوتبال پرسپولیس به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: دست تک تک هواداران را می‌‎بوسم زیرا با حضورشان در بازی امروز همه ما را غافلگیرد کردند، آنها امروز انگیزه بازیکنان را بالا برده تا بتوانیم ۹۰ دقیقه بجنگیم.

وی با بیان اینکه این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کند، افزود: پرسپولیس در مرحله مقدماتی، در سخت‌ترین گروه قرار داشت اما بازیکنان کار بزرگی کردند و توانستند با برتری مقابل حریفان قدرتمندشان، به مرحله بعدی صعود کنند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه به خاطر این پیروزی، به همه هواداران تبریک می‌گوید، در مورد بازی با الهلال عربستان خاطرنشان کرد: الهلال تیم بسیار خوبی است اما با تمریناتی که برانکو در نظر می‌گیرد، با تفکرات خاصی در آن بازی به میدان می‌رویم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تا بازی با الهلال، دو بازی در لیگ پیش رو داریم و امیدواریم در آن مسابقه پیروز شده تا با روحیه بهتر و بالاتر مقابل حریف عربستانی به میدان برویم.

نوری در مورد تغییر پستش از سوی برانکو ایوانکوویچ گفت: من راحت‌ترم که پشت دو مهاجم تیم بازی کنم اما اگر برانکو ایوانکوویچ بخواهد، حاضرم حتی دروازن دروازه پرسپولیس هم قرار بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.